Ja normaal voel ik ook echt wel eipijn, maar heb echt nooit zo laat mijn ei. En heb nog maar 1 ovutest over
Tja, met betrekking tot lichamelijke zaken bestaat er niet zoiets als 'dat heb ik nooit', want het kan gewoon zomaar eens anders zijn. Daar hoeft ook niet per se een reden voor te zijn. Misschien is het wel een goed teken, en krijg je nu een mega vruchtbaar eitje
Klopt, hij is echt heel wazig. Maar met het blote ook hoef ik echt niet te turen. Net zo breed als de controle streep en netjes blauw. Heb 2v5 liggen. Maar die geven hele vage lijntjes buiten de afleestijd. Dus moet ik beschouwen als negatief.
Spannend hoor, dan zou het leuk zijn als het nu een keer raak mag zijn. Wanneer zou je nod moeten zijn?
Blij dat ik toch even heb getest met een andere test. De test streep kwam eerder dan de controle. Maar mijn misselijkheid liegt er ook niet om. Dankjewel allemaal voor het meekijken op mijn vorige testjes
Nog lang niet Eerst over een week een positieve ovulatietest, en dan rond 20 april NOD. Ik vind ook dat het blijvend raak mag gaan zijn (miskraam in januari), en oefen ondertussen maar mijn geduld
Je Z&K was al heel overtuigend hoor! Ga je nu stoppen met testen? Het blijft sowieso een spannende tijd, maar vertrouw op je gevoel!
Ahhh ja dat is sneu zeg. Ik heb ik januari een vmk gehad. Maar daarintegen zijn wij nog niet zo heel lang bezig. Sinds december. Nou ik hopp het voor je.
ik heb vrijdag 20-3 een positieve ovulatietest gehad. Ergens rond 9-10 dpo. Mijn nod is zondag pas. Dus nog even spannend.
mij ga zondag op mijn nod nog een test doen, me kwaaltjes liegen er niet om. Was alleen wat onzeker toen ik hoorde dat ze vals positief kunnen zijn. Nu geloof ik het wel.