Hey dames, Ik ben vandaag 9DPO en kon vanochtend de test drang niet meer tegenhouden. Ik heb vanochtend een test gedaan, en ik twijfel ontzettend of ik nou echt een lijn zie of dat ik hem gewoon erg graag wil zien... De foto’s zijn uiteraard van vanochtend
Willen jullie meekijken? Ronde hiervoor helaas een mk gehad. Na controle vk baarmoeder schoon en bloedtest gehad en hcg was afgenomen. Getest tot ik een omo witte test had. Vandaag ben ik (heerlijk veel te vroeg) op dpo9 een test gaan wagen omdat ik met vlagen misselijk ben en last van mijn borsten heb. Heb getest met k2v5 en actionearly. Beide (in mijn ogen) streepjes binnen afleestijd te zien maar uiteraard erg vaag..
Update: Spanning, ik had op 11DPO een negatieve test.. ik heb toch nog een beetje hoop.. 14dpo vandaag menstruatiekrampen maar nog geen bloed te bekennen.. zou het nog kunnen?? Als ik ongesteld wordt dan zij het zo.. maar het is toch mooi als het wel raak is dit keer
Hihi is bij mij net zo.... 12 DPO nu.... NOD is 2 dagen geleden. Nog steeds geen bloed en negatieve testen
Spannend! En ik zie ook dat je al 2 kindjes hebt en nu samen met je nieuwe partner voor een wondertje gaat. Hier ook hetzelfde ook 3e kindje maar eerste kindje nieuwe partner
Hoi Dames, ook ik heb advies nodig. Ze zeggen dat kruidvat niet altijd even betrouwbaar is. zit nu 5 dagen voor me NOD.
@ProudMammie ik zie hem ook. Geen idee of dit een valse uitslag kan zijn. Hopelijk is de streep (over)morgen duidelijker
Super leuk trouwens! (Sorry voor m’n 3 losse berichten ) Vind het zo spannend weer. Die tweede, “deden” we gewoon even. Maar die spanning van mijn vriend te merken is echt fantastisch