Positief toch? Twijfel omdat ik altijd hele felle ovulatietestjes gewend ben. Dat de controle streep flink knalt..
@wendy , is dit de test van vandaag?!? Ik ben namelijk een heeeel slechte tuurder en deze is niet omo wit
Nu is de gewone action wel stuk minder gevoelig als predictor toch?? Of heb je nog een keer met de predictor getest?
Op hoeveel DPO zit je? Ik heb gelezen dat je voor je nod nog negatief kan testen en erna positief mocht je zwanger zijn.
De innesteling vindt toch pas plaats op 9DPO. Niet iedereen heeft dan al voldoende HCG om een positieve test te kunnen krijgen. Misschien beter nog een keer testen na je nod, als je nog niet ongesteld geworden bent. Mijn nod was gisteren (14DPO) en ik had op 11 dpo getest, negatieve test.. toch ben ik nog niet ongesteld.. dus ik duim voor ons beiden
Het gaat erom dat zij gisteren en tweede streepje had op een test vandaag op dezelfde test niet. En innesteling kan zeker al voor 9dpo plaatsvinden
Ja, dat zeg ik ook, dat vindt op 9DPO plaats. Maar dan is bij de meeste het hormoon nog niet sterk aanwezig om positief te testen. Misschien zijn haar hormonen van slag?
Nee ik bedoel dat dat regelmatig al VOOR 9 dpo plaats vind. Genoeg vrouwen hier die op 8dpo al licht positief testen
Oh dat wist ik niet, wel lekker indd. Bij mij 11 dpo negatieve test vd action, nu 15dpo & nog geen bloed te bekennen. Alleen buikpijn alsof ik een grote boodschap moet doen.
Deze is denk ik wel positief. Zal ik je een tip geven en hoef je niet te doen hoor maar ik gooi er altijd een clearblue tegenaan zodat ik het zeker weet als ik twijfel. Soms word ik beetje gek van de streepjes haha!