Voldragen? Ik helaas niet wel 1 keer natuurlijk maat MK maar veranderde niks. Met de tijd kunnen dingen veranderen. Zelf heb ik endometriose en mijn vriend is verminderd vruchtbaar maar in de groep waar ik klets zit ook een meid die onbegrepen subfertiliteit heeft en is 33 geloof ik. Zou zonde zijn zoveel teleurstellingen te hebben en het met een beetje hulp wel lukt. Ook genoeg meiden die al een kindje hebben maar een 2de niet wil lukken.
Nee niet voldragen. Met 6 weken een miskraam gehad. Ze rekenen dan ook weer vanaf die tijd. Wat ik ook echt niet begrijp. Ja ik had echt besloten om ene half jaar af te wachten. Maar nu denk ik steeds meer moet ik toch niet eerder aan de bel trekken.
Terecht en dat was bij ons dus ook. Had 6 IUI gehad en was spontaan zwanger net voor de evaluatie om over te gaan naar IVF. Ook mk met curretage. Dus weer 6 IUI. Zoals eerder gezegd is zaadonderzoek best snel gestart bij ons. Mijn vriend heeft ook 1 kleine bal. Daarna is pas eenmaal in het traject na jaren van hevige buikpijn, blindedarm operatie, 3 x per jaar op de SEH doormiddel van een kijk operatie endometriose vast gesteld en verwijderd. Zeker zinvol om nog eens in gesprek te gaan. Niemand kan je garanderen wel of niet natuurlijk zwanger te raken, wachten kan... maar is niet nodig. Alleen al een simpel bloed onderzoek op cyclus dag 3 waarbij je LH/FSH/AMH kan worden gemeten geeft je kansen al aan.
Eerste ronde weer met Clomid na de miskraam in december. Afgelopen vrijdag zat er een follikel van in de 20mm (volgens mij 22/23mm), ze dachten dat ik gisteren de eisprong zou hebben. Toch bleven de ovulatietesten nog negatief (die doe ik er voor mezelf bij) en waren er nog geen symptomen (buikpijn, cervixslijm). Voor het eerste dat ik ze gebruik. Nu lijkt er toch eindelijk wat te gaan gebeuren op cyclusdag 20. Onderhand begin ik ook af en toe steekjes te voelen. Onderste is van vanmiddag en die daarboven dus vanmorgen.
Oh spannend. Ja het blijft lastig om in te schatten wanneer je nu precies je eisprong hebt natuurlijk. Ik ben hier ook weer aan het testen geslagen. En zelfs met positieve test kan het natuurlijk nog variëren hoe snel er na hij springt.
Hoi allemaal, Ziet iemand ook wat ik zie? Nog wel 6 dagen voor nod, maar heb zo'n gevoel dat het dit keer raak is.
Wat fijn dat jij het ook ziet. Dacht even dat ik gek werd. Op een ander forum krijg ik namelijk ook hele andere reacties.
Ik zie hem zeker! Duidelijker kun je ook (bijna) niet verwachten 6 dagen voor nod. Is het een normale of gevoelige test?
Ik zie het ook Heb een soortgelijke van vandaag maar dit is een early action dus bang dat de mijne een indrooglijntje is
Nee binnen de 3 minuten. Hij is daarna ook niet donkerder geworden wat ik wel veel lees over deze test. Maar dit was met 2e urine, dus dinsdag test ik even opnieuw met ochtendurine
Thanks voor je uitgebreide berichtje! Ik heb die dag 3 bloedprikken gehad en dat was ook niet afwijkend. Ik verwacht geen endometriose. Nauwelijks een pijnlijke menstruatie. Maar het zou altijd kunnen wat dus dan met een kijkoperatie te zien zou zijn. Maar ook daar bang voor dat er niks uit komt en dan wel misschien litteken weefsel gaat ontstaan. Oh lastig al diendilemma’s in mijn hoofd
Goedemorgen, Dit is m'n test van gisteren opgedroogd. Hij is maar één kant van het streepje paars gekleurd. Beetje gek vind ik zelf. Nu vermoed ik dat ik een blaasontsteking heb. Kan dit misschien een vals positiever uitslag geven? Ik lees er verschillende verhalen over. Misschien dat iemand mij duidelijkheid kan geven. Alvast bedankt.