Ja ik blijf sowieso nog even doortesten. Nee niet bekend mee.. m’n 1e zwangerschaps spontaan zwanger geraakt binnen 5 maanden dit is nu de 1e ronde met ovutesten.
Hoi allemaal! Gisteren zowat geen streep en nu ineens deze! Ik schrik er gewoon van ! Hij is nog negatief he? Het is een ovulatietest van zwanger en kids.
Kan ook heel goed dat je de piek gemist hebt omdat je 1 test per dag doet. CD13 in de avond zou best eens de piek kunnen zijn geweest!
Ik begrijp dat een ovutest evendonker of donkerder moet zijn dan de controlestreep dus voor nu nog negatief
Ja dat zou kunnen idd! Ik heb de testen idd 1 x per dag gedaan rond 12:00 uur. Ik heb laatste halfjaar wel een cyclus gehad van tussen de 32-37 dagen en afgelopen keer een uitschieter van 50 dagen cyclus dus misschien komt me eisprong nog??
Heel herkenbaar. Kijk hier maar eens. De negatieve is van ‘s ochtends rond 9.30 en die positieve van 16u diezelfde middag. Ik zou nu 2 testen per dag doen in jouw geval maar dat doe ik zelf vooral omdat ik weet dat ik een korte piek heb.
Als je zo’n donkere streep hebt als die op cd13 kun je altijd keertje extra testen die dag, dan heb je iets meer inzicht.
Dat kan hoor. LH fluctueert tijdens je cyclus en je kunt ook uit het niets ineens een knaller hebben. En dit zegt niet perse dat ie de komende dagen positief is, maar als je al richting je eisprong zit, zou ik 2x per dag gaan testen.
Jaa idd dat is wel een goeie! Hoelaat zou je dan aanraden om weer te testen? Doe meestal nu rond 12:00 uur een test dus dan s’avonds om 20:00 uur weer ofzo? “Gelukkig” hebben we het vaak gezellig