Ja in de ochtend leek ie veel lichter dus was helemaal teleurgesteld maar nu net weer getest en lijkt hetzelfde als gister. Gek hè?! Weet niet zo goed wat ik moet denken nu
Ik had 9 dpo een tuurstreep op de kv en op 10 dpo een negatieve sensitest dus had de moed even laten zakken. Maar vandaag ondanks veel vroeger getempt te hebben een gestegen temp die toch weer wat moed geeft. Deze ochtend ook wat misselijk, dus misschien durf ik morgen of woensdag nog wel een testje doen. Eerst even men temp afwachten morgen denk ik
Oh spannend!! Ik duim heel hard voor je! Ik had 10 dpo ook nog Omo wit getest, dus je hebt zeker nog een kans!
Hoi dames, ik ben niet ongesteld geworden terwijl ik zeker ben wanneer mijn eisprong was. Ben nu 2-3 dagen te laat. Ik heb vanmorgen getest, de test weggelegd en 2 uurtjes later toen ik nog is kerk stond er een duidelijke streep. Daarna een clear blue gedaan en die zegt niet zwanger. Zou het een indroger zijn? Ik heb een erg regelmatige cyclus, ik voel me anders maar ik kan het me net zo goed inbeelden.
met deze streep had ik ook een positieve cb test, maar wellicht was je urine minder geconcentreerd met de cb test. Ik zou voor nu niet positief durven te zeggen, omdat het buiten afleestijd is en ook de kv testen dan dit soort lijntjes kunnen geven. En ook al is je cyclus al 20 jaar regelmatig, eens kan de dag zijn dat ie net anders is. Ik zou overmorgen nog eens testen. Dan zou je een streep moeten krijgen binnen afleestijd als dit echt wat zou zijn.
Ik heb dit helaas vorige ronde gehad.. getest met kv.. niks en paar uur daarna ineens wel een lijntje te zien.. cb was toen ook negatief helaas indrooglijntje geweest want werd een paar dagen erna ongesteld.. ik hoop voor jou dat ie alsnog over 2 dagen een duidelijke lijn geeft binnen afleestijd!
Je kan ook gewoon een middag tester zijn. Ik test ook beter met 2e urine blijkt nu, of in ieder geval alles behalve 1e urine Leuk dat je nu weer een posi test hebt, we hebben samen eerder in een nod groepje gezeten