Ik ga het nu toch echt geloven en genieten. 9 dpo de predictor early gedaan. Vandaag 12 dpo officieel een dag overtijd de predictor express. Ik ben helemaal hotel de botel
Ja bij die andere is het vager en moelijker op de foto te krijgen. Morgen maar met ochtendurine en hopelijk is het dan opgelopen.
Wat denken jullie?? De bovenste test is slecht te zien op de foto maar in het echt lijkt hij heel iets roze. Normaal altijd in ochtend op dag 28 ongesteld, vandaag dag 29 van cyclus.
Ik zie op beide wel een vaag streepje, maar ik ben niet zo scheutig op vage streepjes van deze testen. Wanneer was je eisprong, want ze zijn wel zeer vaag/licht?
Dan zou je vandaag 15dpo zijn. Ik vind hem daar wel héél licht voor zijn. Hoe zeker ben je van je eisprong?
Heb geen ovulatie testen gedaan, zijn pas 2 rondes bezig. Volg nu 2 jaar m'n cyclus via een app en die geeft dit aan.. dus nee niet zeker.
Ja daar kan je dus jammer genoeg niet echt op aan. Even afwachten en hopelijk lopen de testen mooi op. Morgen of overmorgen nogmaals testen en als het goed zit zou je dan wel oploop moeten zien
Niet helemaal zeker, volg nu 2 jaar m'n cyclus via een app, die geeft dit aan. Geen ovulatietesten gebruikt, zijn pas 2 rondes bezig. Ik vind ze zelf ook erg vasg Bedankt voor je reactie, ik ga het nog even afwachten..
Oke, dan ben ik niet helemaal gek haha. Hoop zo dat er een iets duidelijker lijntje te zien is morgenochtend.