Ja ga ik doen! Ik verwacht volgende week pas mijn eisprong maar gooi tegen die tijd ook wel even een CB er tegen aan
Goedemorgen dames! ondertussen zit ik nu rond mijn NOD. Op z’n laatst zou ik woensdag ongesteld kunnen worden. Ik had vast testten gekocht en kon natuurlijk weer niet wachten. Die van gisteren ‘s middags gedaan en die andere net. De 2e foto is paar minuten na afleestijd.. wil het zo zien die lijntjes maar ben ook bang dat ik mezelf voor de gek houd. Wat denken jullie? Ik wil vandaag misschien een clearblue digital halen en dan morgen of dinsdag ochtend mee testten. Liefs!
Ik zie een 2e streepje op beide foto's, echter Kruidvat geeft de laatste tijd zoveel valse streepjes dat ik nog even zou kijken wat het verder doet.
@RoGiJuLi zou je nog ff naar me testen willen kijken? Vandaag m’n nod maar zie geen oploop in vergelijking met die van eergisteren. Iets wat je wel zou verwachten.
ik druppelde wel eens wat water over de ingedroogde test, dan is het wat makkelijker vergelijken.. misschien een idee? Nu is het wat lastig vergelijken namelijk
Hoi dames, Hier ben ik weer! De testten lopen idd verder op. Ben dus zwanger. YES!!! Vind ze alleen wel erg licht blijven..
Hij loopt mooi op, als je er elke keer een test tussen uit haalt zie je de oploop beter. Hoe wel dpo ben je nu?
Ja dan zie je oploop idd beter! Ik heb op 5 april een positieve ovulatie test gehad dus nou nu dan op dag 13/14 zitten? Ik weet dat nooit zo goed haha.
Kan ik hier uitgaan van een miskraam denken jullie? Ze lopen niet op..eerder af..voel me niet echt zwanger. Enkel zwaar gevoel onderbuik..kriebeltjes en trekkerig gevoel. Dit had ik bij mijn dochter ook.
Heel eerlijk vrees ik van wel. De testen hadden echt al duidelijker moeten zijn inmiddels. Sorry, hoop dat ik er naast zit..
Ik hoop voor je dat het anders is, maar ik had afgelopen maand vergelijkbare testen. En dat is helaas niet goed afgelopen hopelijk bij jou morgen alsnog een mooie oploop
Hallo allemaal, Vandaag 5 dagen na NOD en twijfel een beetje omdat ik nog geen knaltest heb. Wat vinden jullie ervan?
Kan het niet zijn dat je eisprong later was en je dus nog niet voorbij je NOD bent? Of heb je getest? Ik heb vaak 2 keer een piek in de maand en stop dus ook niet met ovutesten na de eerste piek. Ik test altijd nog een dag of 6 door omdat ik er soms 2 heb..
Dank voor je snelle reactie! Heb 31 maart pregnyl gespoten en dus waarschijnlijk 2 April de eisprong gehad. Had ook 2 april de inseminatie (iui). 11 en 12 dpo had ik heel licht bruine afscheiding en was daarna weer helemaal weg. Op 16 april mocht ik testen en was licht positief. Vandaag is de test al wel iets donkerder maar zou toch denken dat het verschil duidelijker moet zijn. Vooral omdat ik nu al 5 dagen overtijd ben. Heb nog een foto toegevoegd van de testen van vorige week.
Op 31 maart heb ik pregnyl gespoten. Ik had gelezen dat als je pregnyl spuit ongeveer 36 uur later het eitje springt. Dit zou dan op 2 april moeten zijn geweest.