Je voelt de laatste groei van het eitje en het kan best zijn dat ie dan pas na een dag springt. Dus niet rekenen vanaf wanneer je die pijn hebt want dat zegt niks
Dames maak jullie niet druk wat een ander zegt of doet als jullie het er niet mee eens zijn gewoon lekker laten. Steek er geen moeite in negeer het dan lekker.
Even denken..... Oh ja omdat je dat zelf ook weer hier op het forum geroepen hebt (Ali/Amazon- OneStep, etc.) dus wellicht zou je zelf een leven kunnen gaan overwegen in plaats van deze topics te blijven vervuilen.
Ali is vanuit China , Amazon niet .. ik kan zien van waar die testen zijn dus ik bestel nooit iets vanuit China etc.
Meid, meid, meid echt.. Stop gewoon. Als je toch niet wilt luisteren. We zullen allemaal zien over 8 dagen of je wel of niet ongesteld word, succes met doorstesten.
Hahaha ik ga stuk hierom, sorry. Wat een groot drama dit Ik heb de neiging om ook te gaan testen ben 7 DPO maar ik hou me in want is gewoon te vroeg. Oke, next.
Ik heb alleen geprobeerd uit te leggen dat je verkeerd telt. Dat doe ik (en een aantal anderen) niet om je te pesten maar om je te helpen.
Ok, omdat je afgelopen zondag hele andere datums noemde? Maar goed, ja zult het weten. Aangezien je het allemaal heel goed voelt, zul je vast al weten of je nu zwanger bent?
Als je het allemaal al zo goed weet snap ik niet waarom je allemaal vragen komt stellen. Als je zo goed weet hoe je lijf werkt en hoe zwanger worden werkt snap ik niet dat je zulke domme dingen kunt vragen. Dat zijn echt beginners vragen. Vraag me dan ook echt af hoe je die andere 4 hebt gemaakt. En ik kan er al helemaal niet tegen dat je dingen gaat verdraaien om je gelijk te halen. En dan ook nog er over liegen. Echt hoor....grow up
Ik denk dat we allemaal nooit helemaal zeker zijn van aantal DPO, het blijft een beetje een gokje wanneer die echt gesprongen is . Iedereen kan er net 1 dag naast zitten. Daarom hou ik bij mezelf ook in mijn achterhoofd ik ben nu 7 DPO maar zou ook misschien 6 DPO kunnen zijn.
Ik doe alleen aan ovutesten. Ben totaal niet thuis in tempen.. maar idd daar zal je het wel nog meer mee kunnen bepalen wanneer het eitje is gesprongen.
Helemaal mee eens. Ik ga haar ook geen antwoorden meer geven op haar domme vragen. Als ze toch alles beter weet, waarom dan dingen vragen.
Hou er rekening mee dat je pas sinds maart gestopt bent met de pil, dit pas je 2e cyclus is en de dingen die je voelt ook bij het ontpillen kan horen. Verder eens met de rest, maar ik wacht het wel af hoe het afloopt met je cyclus.