Hi dames, even een serieuze vraag tussendoor... lopen ovulatietesten meestal langzaam op of kan die ook uit het niets opeens positief zijn?
Kan beide, en ik ook beide gehad Daarom is het belangrijk om vanaf een bepaalde dag echt min. 2x per dag te testen.
Zoals gehoopt vandaag piekdag whoehoe, wilde eigenlijk rondje geen testen doen maarja niet gelukt vanmorgen nog gezellig gemaakt dus morgen avond maar weer (ik wil niet elke 24u want dat heeft vorige rondes zn vruchten niet afgeworpen) maaar, nu heb ik sinds vanmiddag gekke pijn aan de rechterzijkant tussen bikinilijn en navelhoogte in en lopen/bewegen is gevoelig en had net een nare steek, is dit de zogeheten eipijn? Dit is volledig nieuw voor mij
Ik vraag me iets af! Je kan eipijn hebben en ovulatiepijn als ik het goed lees. De ovulatiepijn klachten komen precies overeen met mijn klachten maar dan lees ik dat je nog hooguit 24u vruchtbaar bent, ik heb vanmorgen nog gevreeen is morgenavond dan sowieso al telaat? Ze zeggen je ei is de 1e 12u op zijn best vruchtbaar wil zo graag mn kans optimaal benutten
Vanmorgen en morgenavond weer is prima timing hoor. Zaadjes van vanmorgen kunnen tot 72 uur overleven en je ei springt na de eipijn pas en overleeft dan nog 24 uur...
Ga ik nu wel doen ja. Einde middag denk ik. Laatste keren had ik altijd een positieve test rond half 5/5 uur dus dat ga ik nu weer doen