Is dit een goeie oploop? De onderste is 11dpo en 13dpo, omdat ik twijfelde die even extra onder elkaar gezet
Als ik jouw testen zie, dan twijfel ik meteen of ik wel weer met KV ga testen vandaag! Vind ze echt niet meer wat het geweest is! Bij je laatste foto van 11 en 13 zie ik wel iets oploop
Ik vind de oploop goed hoor. Dit zijn testen van elke dag...doe nu is 9 dpo, 11 dpo en 13 dpo onder elkaar en je ziet mooie oploop.
Een KV en Action test met 12 dpo So far, so good! Gister nog eenzelfde test gedaan als 9 en 10 dpo, en liep goed op. De laatste daarvan doe ik zondag. Ben nu 3+5, 12 dpo
Bijna de knaller te pakken! ❤ Heb nog 1 DA test voor morgen en 1 KV test voor overmorgen, en dan stop ik!
Ik heb enorme testdrang en aangezien ik vorige keer op 8dpo al streepje zag (hoeft niks te zeggen over deze ronde) dacht ik laat ik het maar weer optijd doen.. Vanochtend met 9dpo. Positieve ovutest op 11 mei.
Ik lijk wel vaag wat te zien, maar je foto's zijn niet zo heel scherp, dus beetje moeilijk beoordelen Hopelijk heb je gauw een duidelijk streepje!