Vandaag nogmaals getest en nu is de test echt helemaal negatief, dus misschien toch verhoogd lh geweest door naderende menstruatie? In elk geval duidelijkheid, nu wachten op menstruatie.... Beetje stom dat ik vandaag ook nog echt teleurgesteld was hoewel we besloten hebben het bij 2 te houden zijn de kriebels bij mij toch weer flink toegeslagen na de test van eergisteren
Ik helaas.... liep af en op. Wel met geconcentreerd en minder geconcentreerd. Is helaas niet goed afgelopen hier maar wil niet zeggen dat het toen al een voorbode was...
Ik heb na deze reactie ook nog iets geplaatst. Hij is vandaag knal en de cb in 4 dagen naar 3+. Niks is zeker maar voor nu ziet het er goed uit!
Hey, wij zaten vorig jaar samen in de oktober groep, wat een weg heb je al afgelegd zeg Maar bij deze wil ik je feliciteren met je zwangerschap ❤️ Kan me voorstellen dat onbezorgd zwanger zijn er niet echt meer in zit, maar wil je toch alle geluk van de wereld wensen
Super lief dankjewel! Het is een hele zware weg geweest en hopelijk mag dit kindje wel bij ons komen ❤ We hebben elke week een echo om mij vertrouwen te geven, maar dat vertrouwen heb ik helaas nog steeds niet Gaat met jou alles goed en de kindjes?
Dat snap ik heel goed dat het vertrouwen kwijt is.... je hebt zoveel verdriet meegemaakt al laten we er vanuit gaan dat dit kindje gezond en wel in jullie armen ligt over een kleine 30 weken ❤️ Hier met de kids alles goed, dankjewel!! Kleine meid alweer 9mnd en het baby is er echt vanaf!! Ze brabbelt, zwaait, kruipt, staat, tandjes.... weg baby, hallo dreumes hihi.... maar het is heerlijk We zouden bij 2 blijven, maar de kriebels slaan bij mij weer volop toe (manlief deelt dit gevoel jammergenoeg niet)
Is deze oploop ok? Want die van vandaag vind ik eigenlijk niet echt donkerder dan die van gisteren. De foto met het iets kleinere lettertype en de witte balkjes tussen de testen, zijn de testen binnen 5 minuten. De foto met het grotere lettertype is de test van vandaag met de opgedroogde testen van voorgaande dagen. Ik stond vandaag zonder ‘kwaaltjes’ op, en merk dat ik gewoon heel onzeker ben Alvast dank voor het meekijken.
Dank je wel Narcisje! Dat klopt inderdaad. Hoop dat het morgen dan ook nog wat oploopt t.o.v. de test van gisteren. Misschien binnenkort maar eens stoppen voor mijn gemoedsrust. Hoewel een goede test me ook weer geruststelt. Haha, wat een gedoe