Oke ik zou dit los gaan laten maar dat gaat toch niet zo goed Bovenste test is van za, tweede van zo, derde van di. Niet echt mooie oploop. Zo was 14 dpo, dus denk dat maandag mijn NOD was (pcos, eerste ei dat in lange tijd gesprongen is). Heb heel minimaal bruinverlies gehad gister en dat is nu ook weer gestopt. Wil mezelf eigenlijk niet gek maken met meer testen (ook al maak ik mezelf nu volgens mij gek met niet testen). Wat denken jullie hiervan? Echt wel aflopend toch? En voor degenen die hier (helaas) ervaring mee hebben, hoe snel komt het bloedverlies dan op gang?
Ik zie wederom niks. Dit bewijst dan toch wel dat je veel later is geweest dan je dacht. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Jammer dat de kwaliteit hier zo achteruit gaat.. ik probeer morgen weer een testje.. ik weet het nu ook niet meer
Donderdag heb ik een miskraam gehad en heb nu bijna negatieve testen. Kan met zo weinig HCG de ovulatietest daar zo sterk op reageren dat die bijna positief aangeeft of komt echt mijn ei al bijna?
Ik zou stoppen met elke dag testen. Er is echt niets te zien op deze testen helaas. Hoop dat je over een tijdje een mooie positieve test in handen hebt.
Bekijk bijlage 694508 na die vage predictor van pas heb ik toch gister nogmaals getest, weer zo’n vaag tuurlijntje.... snap er echt niks meer van Ik dacht dat ik een eisprong had gehad (afgaand op cervixslijm) maar dan zou ik nu al 20dpo moeten zijn, dus iets klopt er niet.... iemand enig idee waardoor er steeds vage streepjes op verschillende testen blijven verschijnen???(nu op predictor, Etos early en action) Ik ben wel bekend met pcos maar dit heb ik nog nooit meegemaakt
Ik had dit door pcos ook mega vaak… iets anders zou ik niet weten. Ja vervroegde overgang kan een reden zijn, maar geen idee of dat speelt bij jou. Balen in ieder geval!
Ik heb het nog niet eerder meegemaakt en ben al sinds 2010 bekend met pcos. Ik zat me idd ook al af te vragen of vervroegde overgang een optie zou kunnen zijn.... we zijn nu niet bezig voor een kindje, maar ik zou graag toch nog wel een 3e kindje willen, dus misschien dan toch slim om alles wel even van tevoren te laten checken
Ja zou ik sowieso laten doen. Hoewel pcos en vroege overgang in principe niet hand in hand gaan (juist late overgang). Misschien is je pcos ‘heftiger’ geworden? Bloedprikken zou ik sowieso doen. Ben benieuwd!