Van onder naar boven 9/10 en 11 (vandaag) dpo. Ik zie denk ik wel een beetje oploop....pfhh spannend. En dan te bedenken dat ik vandaag afspraak heb bij de fertiliteitsarts voor de eerste keer. Ik ben nl al bijna 40 en meerdere keren misgegaan dus vandaar deze afspraak.
Ik zie ze maar vind de oploop (nog) minimaal. Zou zeker je verhaal even voorleggen dat je vermoed zwanger te zijn. Wie weet kunnen je nog ergens mee starten?
Hoihoi dames. Ik heb een vraagje , mijn zusje moet zondag ongesteld worden.. etos Early negatief en kruidvat goed positief... Hoe kan dit? Liefsss
Ik zie je oploop ook. Zou het inderdaad even overleggen vandaag en kijken of ze bloed kunnen prikken en dan over een paar dagen weer. Dan heb je wat sneller meer duidelijkheid denk ik.
Bizar! Ik weet in ieder geval wel dat ik die Early dan dus niet meer ga doen als dit zoveel verschil geeft. Zat te twijfelen of ik die morgen even zou halen namelijk. Enige manier om het zeker te weten is denk ik nog een test doen? Van nog een ander merk wellicht? Ze zijn duur maar Predictor is echt wel goed om de doorslag te geven.
Echt bizar niet? Daarom vraag ik het hier ook! Ben zelf 36 week zwanger haha, maar wat ik me kan heugen was bij mij de etos ook echt troep. Maar natuurlijk geen foto's meer van zucht.
Ja dat ga ik zeker doen dankje. 2e test was laat in de middag en de ochtend erna de 3e dus verwacht ook geen groot verschil maar ja zullen moeten afwachten. Vrijdag of zaterdag nod
Ik vind de kruitvat niet mooi volledig streepje. Zou een 3e ander merk doen ( mijn voorkeur predictor) als de kruitvat echt is dan gaat deze test dat zeker bevestigen.
Wat gek, ik zou nog een keer testen met die van Kruidvat of evt predictor early. Ik heb helaas weleens valse strepen gehad met Kruidvat. Sucfes
Heel spannend is dat. Ik heb ook eerst getest met sensitest en die was ook heel erg licht met 10 dpo. Ik duim voor je dat het dit keer goed gaat .
Vanwege de miskraam ben ik aan het kijken hoe mijn cyclus is en ben omdat mijn menstruatie heel raar is deze keer aan het door testen. Nu had ik gisteren het standaard lichte streepje en vandaag ineens een stuk donkerder. Hij is niet positief dat weet ik,maar normaal was dit wel een teken dat mijn eisprong er aan zat te komen. Ik weet dat hij morgen weer licht kan zijn. Maar zou je lh tijdens je menstruatie ook zo schommelen. Zit nu op dag 5 van mijn menstruatie. Begon echt met weinig bloedverlies en nu juist wat meer.