Wel, we hebben een pauze maand bij IUI (vakantie en zieken op de afdeling) en hebben nog eens op de natuurlijke manier kunnen proberen. Heb geen ovulatietesten gekocht omdat ik het gedoe ook even beu was. Ik weet dus niet precies wanneer eisprong was, maar had op cd 10 wel vruchtbaar slijm... zou dus denken dat ik nu 11 dpo ben, maar het kan ook een aantal dagen verschillen. Ik denk vrijdag/zaterdag innesteling gevoeld te hebben, exact een week later dus dan vruchtbaar slijm (1,5 dag krampende pijn) + klein beetje bruinig slijm op zaterdag (sorry ). Mijn cycly zijn soms kort, soms lang, lastig om te weten wanneer te testen nu. Hebben cd 10, 12 en 14 geklust. Ik neem utrogestan, dus op menstruatie wachten helpt niet (houdt dat tegen).
Deze testen zijn erg onbetrouwbaar.. ik zou liever 2 dagen wachten en nogmaals testen met k2v5 oid. Deze staan bekend om vals positief.
Aha, wauw, wat mooi dat jullie het zelf geprobeerd hebben!!! Vruchtbaar slijm ken vanaf 5 dagen voor werkelijke eisprong verschijnen, maar gezien de dagen waarop je geklust hebt zit je denk ik wel goed! Heb je wel altijd een regelmatige cyclus? En heeft utrogestan geen Invloed op de test? Gezien je spotting van afgelopen weekend klinkt het wel veel belovend! Morgen weer een testje wagen?
Ja dat was nog eens fijn zo zonder hulp van het ziekenhuis Mijn cyclus was vroeger regelmatig, maar sinds m'n bbz, 2 chemische en 1 miskraam varieert m'n cyclus van 21-32 dagen. Utrogestan heeft geen effect op de test, enkel Pregnyl, maar dat heb ik deze maand niet gehad. Ben dus al een paar keer zwanger geweest en herken het gevoel (maar op andere momenten ben ik ook wel eens gefopt geweest hoor ). Ik ga proberen (ik zeg proberen! ) zaterdag pas nog eens te testen.
Hahahhaha ik herken dat proberen!! Gewoon doen wat goed voelt! Ik zou eerlijk gezegd morgen gelijk er eentje tegen aan gooien! Een Kv 2voor5! Ook super gevoelig, al vanaf 9dpo best duidelijke tuurstreep!
Als de innesteling afgelopen vrijdag/zaterdag was, zou je al op elke test een streep moeten hebben. Ik zeg dus dat het een eisprongbloeding was en je dat weekend je eisprong dus pas had
Goedemiddag dames Vandaag zit ik op cyclus dag 28 dus ik dacht ik doe een test. ik heb geen idee waar ik moet zitten in mijn cyclus en ik heb met middagurine getest En zien jullie het lijntje? Zou dit een voorgedrukt lijntje kunnen zijn?
Ik testte met deze testen positief en zag er net zo uit. Voor zover ik weet geven deze geen valse lijntjes. Voorzichtig gefeliciteerd
Ik heb ook met deze test positief getest 14 dpo, terwijl de Kruidvat test al dik positief was gaf de sensitest de hele tijd dit soort vage lijntjes daarom test ik er niet meer mee..Fingers crossed!
Ik zie iets, maar of dat een positief streepje is durf ik niet te zeggen. Hoe lang na het doen van de test is de foto gemaakt? Ik zou morgen eens proberen met ochtendurine.
Willen jullie meekijken ? Ik heb geen idee waar ik momenteel in mijn cyclus zit, laatste tijd heb ik een standaard cyclus maar nu is het alweer 9 dagen later.. Verder heb ik wel wat klachten, maarja.. als je er op let heb je die altijd haha
deze foto was na ongeveer 5min gemaakt. Ik heb deze ochtend opnieuw getest maar weeral zo een vaag lijntje. Even geduldig zijn en zondag opnieuw testen en dan hopelijk meer duidelijkheid!
Dinsdag iets bloed verloren met 5+0 dus gelijk in de stress. wat vinden jullie van deze test? Controle lijntje blijft zo ligt.. Heb ik een slechte batch te pakken?