Ik denk inderdaad een slechte batch want hij oogt in zijn geheel wat bleekjes.. Edit: maar resultaat is wél duidelijk. Teststreep lijkt zelfs duidelijker dan controlestreep dus ik denk een mooie test, ondanks hij wat bleker ziet dan z'n soortgenoten haha
Dankjullie meiden. bovenste 2 testen kwamen uit hetzelfde pakje, ergens vorig jaar gekocht. (Volledig opgedroogd natuurlijk ook) onderste van vandaag uit een nieuw pakje, gister gekocht. Dus hij is in z’n geheel ook lichter.
Dit is normaal hoor Dat betekent dat er veel hcg is, dus pakt de hcg streep meer kleur op dan de controlestreep
Zijn er veel meiden hier die vals positief hadden met de action (gewoon) testen??en met hoeveel dpo had je een positieve test??
Vorige maand gaven de Action testen bij mij vals positieve lichte streepje! Ik was toen, achter af gezien ( ik zeg achteraf omdat ik toen een kortere cyclus had) 8 dpo toen ik die valse positief kreeg.
heb je een foto? Wel raar dat zoveel mensen valse strepen hebben met die testen. Durf ze niet meer te kopen nu haha.
@sophia89 heb nog eentje gevonden. De onderste had ik dus een dag ofso eerder gedaan en dan zie je de bovenste, rosé streepje maar toen geen zwangerschap want had een Etos early gedaan en die bleef spier wit
@sophia89 deze ronde had ik op 8 dpo echt een hele lichte tuurstreep! Met de Big Bazar test en op 9 dpo een fatsoenlijke lichte positieve streep
tot zondag wachten met testen was te moeilijk dus net maar een testje gedaan de lijn is duidelijker dan vorige keer, maar niet mooi vol.... dus wat denken jullie? Positief? Of negatief en slechte test?
Nou lijkt me echt sterk als ie vals positief is zo! Misschien niet genoeg kleurstof in de test?! Dat ie daarom niet het gehele streepje cover?! Want hij is wel dezelfde kleur (wel lichter, maar toch zelfde tint roze) en even breed als controlestreep!!