Wilt er iemand meedenken? Donderdagochtend echo gehad, toen had ik een follikel van 15 mm die volgens de arts zaterdag of uiterlijk zondag zou springen. Vanwege de echo pas vrijdagochtend begonnen met ovulatietesten, die waren allemaal blanco. Een testje van gisterochtend had een licht streepje, de rest weer blanco. Mijn testen zijn nooit super donker, maar zeker wel donkerder dan dit. Maarja is mijn eisprong nu geweest of niet?
Ja klopt, daar ben ik ook bang voor. 6 juli bevallen, toen 28 juli een goede eisprong (voelde hem duidelijk en had toevallig controle dus ze zagen dat er een ei op knappen stond), die sloegen we even over door alle rouw verwerking en ik dacht oké gelukkig alles werkt weer, daarna 6 augustus ongesteld (best vroeg) en sindsdien lijkt het mijn lijf niet meer te lukken.. 2 weken terug ook al een halve poging tot ovulatie, toen überhaupt geen positieve test (alleen wat vruchtbaar slijm), paar dagen later weer bloedingen en die hielden aan tot afgelopen donderdag. Nu dus weer heel vaag allemaal, baal als een stekker want we willen door. Naja ik hoop dat het toch gelukt is voor mijn lijf en anders maar even kijken over een tijdje of ik bij de gyn terecht kan voor hulp om het weer op gang te krijgen. Je wilt toch weer door na alle ellende. Thanks iig voor je antwoord !
Ik denk dat je ei nog gaat komen hoor! 15 mm bij een fm is echt nog aan de kleine kant, ik had een fm met 17 mm en was eisprong 6 dgn daarna (positieve LH-test 4 dgn na mijn echo). Voel je lichamelijk iets van symptomen tijdens je eisprong? Voelt het nu ook zo?
Oh oké! Meestal hebben die artsen wel gelijk, maar dan zit ie er nu flink naast. Ja ik heb wel wat symptomen, voel nu idd niks wat kan wijzen op een eisprong. Nog even geduld dan maar…
Vanochtend 2e ronde getest op cyclusdag 9. Ik heb de clearblue ook gepakt maar vergeten dat die met de eerste ochtendurine moet volgens de bijsluiter, is dit erg? Weet iemand hoe het komt dat clearblue dit zegt terwijl de andere zeggen dit juist NIET te doen? Voor mij overduidelijk negatief (ook zonder de clearblue). Als ik naar mijn laatste menstruaties kijk via period calendar app dan is mijn cyclus niet altijd gelijk. Hoe kan ik bepalen of ik te laat ben begonnen?
Hey allemaal! Ik ben heel onzeker of mijn eisprong al zou geweest zijn, wat denken jullie ervan ? Vorige maandag (20 dagen na een spontane miskraam 6w) had ik een raar gevoel in mijn buik onderaan en een beetje melkachtige rekbare afscheiding ( mijn eisprong voor mijn miskraam merkte ik hard door heel veel vruchtbaar slijm en dat was ook rond 21 dagen na menstruatie) Dus maandag dacht ik dat mijn eisprong er mss aankwam .. dinsdag gemeenschap gehad en alles bleef erin (sorry voor de details) er kwam dus echt niets uit . Mss ook een teken ? Donderdag ook gemeenschap en toen kwam er wel veel uit Vrijdag (25dagen na mk) soms wat heel lichte buikpijn onderaan. Ook beetje afscheiding gehad maar niet rekbaar Ik heb ovulatietesten gebruikt op donderdag , vrijdag , en zondag Die van donderdag is wel wat donker en iemand anders op dit forum denkt dat het positief was. Maar de dagen ervoor had ik niet getest omdat ik gedacht had mijn eisprong wel duidelijk te merken zoals voor de miskraam dus mss waren de testen dan nog donkerder.. Nu vandaag maandag (27dagen na mk) had ik ook regelmatig heel lichte buikpijn onderaan. En wat afscheiding en dat was precies dan wel een beetje rekbaar Wat denken jullie ervan ? Zou ik begin/halverwege vorige week mijn eisprong al gehad hebben ? Nu misschien innesteling ? Ik weet het echt niet .. Alvast bedankt om mee te denken !!
Ik denk dat je eisprong er nog aankomt en je cyclus vd leg is door je mk. Ik zou wel de ovutesten gebruiken zoals het hoort, dus elke dag testen tot aan je piek. En dus geen dagen overslaan.
Ja ik weet het.. had gedacht dat ik het wel duidelijk zou merken maar precies niet. Heb na de mk wel maar 5 dagen gebloed en mochten meteen trg proberen .. Zou jammer zijn als ik nog steeds moet wachten op mijn eisprong , duurt al zo lang
@Ines98 Hier 08-08 een mk gehad en ook een hele rare Onduidelijke cyclus. Ook hier nog geen menstruatie. Cyclus kan er behoorlijk van in de war raken.
Ik had zoveel dingen gelezen van vrouwen waar hun cyclus gewoon weer normaal was of max een halve week / week later eisprong dan normaal . Op internet staat ook dat vrouwen gemiddeld 20 dagen na mk opnieuw een eisprong krijgen.. morgen zit ik al op dag 28 na mk en ik weet dus idd niet of mijn eisprong al geweest is. Als je dan + 14 dagen doet tegen de menstruatie er is zou deze maand al een cyclus zijn van 42 dagen ?! Word er zo onzeker van.. Denk jij al een eisprong gehad te hebben ?
Ik heb een 2 of 3 keer een piek gehad. Laatste keer op CD 16. Ik test om de een of andere reden ook vaag positief op HCG maar loopt nog niet echt op. Bloedonderzoek was vorige week HCG 1.63 dus allemaal vaag.. Ovulatietesten blijven nu gelijk en vrij donker maar niet positief..
Wanneer je cyclus her opstart is erg verschillend per vrouw en echt geen aantal dagen aan te hangen. Bij de een duurt het 14 dagen, maar bij een ander weer 6 weken. Het is namelijk afhankelijk van zoveel verschillende factoren. Ik zou daarom niet te veel hangen aan die gemiddelde 20 dagen die je ergens online hebt gelezen. Hopelijk kan je snel weer verder.