Ja super spannend! Ben heel benieuwd .. bij mijn vorige zwangerschap had ik 8dpo net zo'n streepje en uiteindelijk nu een mannetje van 1,5. Maar goed, het kan alle kanten op gaan natuurlijk. Het is nog zo vroeg. Testdrang he, maar ben vast niet de enige
Ik lijk wel iets te zien maar aangezien de foto zo ver na afleestijd genomen werd durf ik niet te zeggen.
Zien jullie wat ik zie? Plusje wil niet op de foto, maar ook daar zie ik het lijntje licht. Verwachtte NOD vrijdag-zondag.
Hier begint het vertrouwen te komen! Ik test as vrijdag nog, en dan is het wel genoeg denk ik zo 15dpo 13dpo 11dpo
Net alsof ik t pas geloof nu jullie m ook zien Ik denk niet dat ik me morgen in kan houden, dus post morgen wel weer
Gefeliciteerd! Heb jij een early test gebruikt of een gewone voor 11dpo ? Ik kan volgende week ook gaan testen
Die van 11 en 13 dpo zijn early testen vd Etos. Vandaag 15dpo en heb ik een gewone Etos test gebruikt. I know, I know, niet handig twee verschillende testen, maar is effe niet anders
@WinMom90 Wat betreft die vage cyclus na MK. Ik heb een biochemische zwangerschap gehad en mijn laatste menstruatie was 19 juli. Ik heb week 35 alleen spotting gehad en had daarvoor vruchtbare afscheiding maar geen positieve ovulatie test. Omdat ik in een traject zit mocht ik gister voor een echo. lk had het vermoeden dat ik nog geen eisprong had gehad (vandaag CD51). En dat klopte, echo beeld liet een nieuwe opbouw van BMS (baarmoederslijmvlies zien) met een Follikel van 17MM. Ik word nu gemonitord en moet vrijdag terug komen met 3 potjes urine (di,woe,do) dan gaan ze LH (ovulatietesten) doen en kijken of mijn follikel al is gesprongen (eisprong). Dat je cyclus van de leg is, is normaal. Zou gewoon doortesten.
Hier al duidelijkheid.. Mijn HCG was vorige week onder de 5, dus niet zwanger en gister bloedgeprikt en er was een nieuwe zwangerschap. Ook een duidelijke test gehad gisterochtend alleen helaas half uur later bloedverlies. Bewust bloedprikken wél door laten gaan om duidelijkheid te krijgen. Helaas dus vroege miskraam. Vandaag was exact een maand geleden dat ik de miskraam bij 7/8 weken had.
Dus toch wel, wat verdrietig weer. Je had toch een nieuw topic geopend. En je zou inderdaad bloedprikken en die was 1.68 meen ik. En dacht je inderdaad niet zwanger. Toen zei ik nog misschien was het wat maar vroeg mis gegaan dus biochemisch? Maar wat was je waarde nu dan? En denk je dat het bloedverlies een VMK is of kun je ergens nog hoop hebben? Edit: lees in je geschiedenis dat je behoorlijk bloedverlies hebt. Sterkte ♥