Je eisprong was toen net 1 dag daarvoor, dus dan is het onmogelijk van een zwangerschap maar echt van progesteron helaas. Maar je bent nog erg vroeg, dus alles kan nog. En ik snap je wel hoor, ben zelf 5 jaar bezig geweest voor de eerste zwschap en was in totaal 9 jaar bezig toen mijn eerste (levende) kindje geboren was, dus ik snap zeker het vroege testen en het zien van streepjes .
Jaa ik zie hem hoor! Spannend. Hopelijk gaat hij mooi oplopen. Jaa mooi opgelopen. Ik weet niet of ik het al had gedaan: gefeliciteerd! Deze testen willen sowieso wel een schaduwlijntje geven.. ik zou over 2 dagen nog eens testen. Klachten komen sowieso niet van een (eventuele) zwangerschap/hcg.
Willen jullie eens meekijken. Ik heb ovulatietesten gedaan klopt het dat ik 17 positief test en misschien 18 ook nog wel
Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
Bedankt voor het openen @WinMom90 . Deel 38 staat hier: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/fotos-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-38.717660/