Ja de test streep is een tik donkerder dan de controle streep. Normaal een bijna niet zichtbaar lijntje
Is op de foto dan denk niet goed zichtbaar, want ik vind dat dus helemaal niet. Hooguit gelijk. Maar sowieso, cb is een stuk betrouwbaarder dus altijd van die uitgaan. Denk dat je smiley niet lang meer op zich laat wachten
Ik zou gewoon blijven testen en het gewoon nu al gezellig maken. Dan maakt het weinig uit of dit nou je piek was, of dat je piek nog komt, toch? Temperatuur je ook? Dat vond ik zelf heel prettig om ‘zeker’ te weten dat mijn ei gesprongen was.
Ja temperatuur af en toe. Maar heeft vooral weinig zin als je er snachts vaak uit gaat helaas. Maar kan er wel altijd wat van maken Maar dit weekend erg druk dus wil weten of vanavond alleen genoeg was haha
In mijn ervaring kan de Action echt nog donkerder. Nog even doortesten. Denk dat je Cb ook bijna positief zal zijn.
Denk dat hij eraan zit te komen dat je cb vandaag wel positief is. Action kan zo te zien nog een tintje donkerder. Succes
Vandaag 12 dpo en deze vage Sensitest. Foto binnen afleestijd. Wat denken jullie, ik weet niet wat ik er van moet denken Vertrouw het niet helemaal.
Jeetje, gewoon in 5 dagen tijd een follikel van 35 mm! Nee dat is ook niet wenselijk, hopelijk wordt dit geen cyste.
Heb deze ochtend met dezelfde urine een kv 2v5 gedaan maar die is naar mijn inziens niet positief daarom twijfel ik heel erg. Maar die heeft natuurlijk wel net wat meer hcg nodig toch?
Nou deze ochtend weer een testje gedaan, of het is niets, of niet genoeg geconcentreerde urine.. maar ik vind hem niet veel duidelijker dan gisteren. Er lijkt, naar mijn idee wel wat meer kleur in te zitten? Iemand die even mee wil kijken?
Had gister 1 dag voor NOD, deze testjes, wel duidelijk positief volgens mij. En nu vandaag met een clearblue digital met wekenindicator ‘niet zwanger’. Vanochtend ook nog een Kruidvat test gedaan, deze was gewoon positief weer.. moet ik me zorgen maken? Of gewoon verder gaan met oploop kijken en evt volgende week nog eens een clearblue doen?