Hij is opgedroogd en streepje staat er nog steeds hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik een beetje durf te hopen en geloven.
Nee, die hebben wat meer HCG nodig... Het komt wel. De rest is positief. Dus een voorzichtige felicitatie!
Bedankt @MevrouwtjeTheeleut, @Mim89, @MB91, vind het echt fijn, zo’n plek om te sparren. Ik ga (proberen) rustig afwachten en hopelijk loopt het gewoon goed!
Ik vind het anders wel een duidelijke vals positieve. Maar goed, ook met sensitest heb ik in bijna twee jaar weleens een valserd gehad. Had hem toen te veel over de streep in de urine gehad achteraf gezien. Als de kv negatief uitvalt dan ben ik bang dat het een valse was. Morgen of overmorgen eens opnieuw testen?
Ziet er echt prima uit. Cb heeft gewoon meer hcg nodig. Jij bent echt wel zwanger. Inderdaad je zou etv volgende week nog een cb kunnen doen. Proficiat hoor
Ja test morgen in de ochtend opnieuw en hopelijk dan duidelijkheid. Heb alles wel correct uitgevoerd niet te lang, niet te diep dus dat kan het niet zijn. Hoop natuurlijk op een positieve uitkomst maar wel een beetje bang om teleurgesteld te worden. Tijd brengt raad zeker
Ik heb geen idee waar ik zit in m’n cyclus, ben 21 sept voor het laatst ongesteld geweest. Heb meestal wel een lange cyclus van rond de 40-45 dagen maar nu is het wel heel extreem.
positief blijven! Ik had donderdag ochtend een lichte positieve Kruidvat 2v5 test, echt een tuurstreepje en clearblue digitaal was ook niet zwanger. Gister dacht ik, ik doe nog een Kruidvat test deze was opgelopen. Vanochtend (11dpo) Kruidvat test nog donkerder en toen gaf de clearblue 1-2 weken aan! Dus de clearblue heeft indd wat meer hcg nodig.
Dat is graag gedaan. Hopelijk was het misschien gewoon een foute test, of was je urine minder geconcentreerd. Wanneer ga je opnieuw testen? Wil je trouwens geen valse hoop geven!