Wat denken jullie? Na 2 jaar proberen hebben wij besloten om het wat los te laten. Ik ben daarom gestopt met ovulatietesten. In al die tijd een regelmatige cyclus van gemiddeld 25 dagen. Maar 1 keer 28 dagen. Vandaag zit ik op dag 28 en nog steeds geen menstruatie te bekennen. Wilde het testen zolang mogelijk uitstellen om de teneergeslagen dag(en) met een negatieve test terwijl je wacht op menstruatie, te vermijden. Net toch gezwicht en in een opwelling getest met een heel klein beetje urine omdat ik 5 minuten daarvoor al naar de wc was geweest. Niet heel slim! Ik denk wat te zien maar mogelijk ben ik gek aan het worden...
Ik zie op de 2e foto wel het streepje. Maar als die foto zolang na aflees tijd is genomen zou ik hem beschouwen als negatief. Zou haar aanraden (over)morgen nog eens te testen.
heb een predictor gezicht vandaag, zonder resultaat. Wellicht bestel ik er nog een voor het weekend. Ze waren hier overal uitverkocht verder doe morgen weer een testje en dan hoop ik meer duidelijkheid te hebben.
Menstruatie heeft zich vanochtend gemeld. Ik denk dat het een vals positief tuur resultaat was. Zou eigenlijk ook veel duidelijker moeten zijn met een extra gevoelige test rond/na NOD. Vandaag de teleurstelling verwerken en dan weer door... Bedankt voor het meekijken! (L)
Spannend, ja die dingen verkopen ze enorm, of ze hebben ze niet voldoende op voorraad, lees je hier wel vaker inderdaad. Spannend morgen, fingers crossed. Dan moet hij haast wel duidelijker zijn!
Oh huh wat naar. Dat is echt een mindfck lijkt mij. Sterkte en succes volgende ronde. Het moet niet meevallen als je al zo lang bezig bent.