test met ochtend urine gedaan, amper zichtbaar streepje. Ik zie het somber in.. enige wat ik nog aan positiviteit kan bedenken is dat ik meestal ‘s middags test.. geen van de andere testen is het ochtend urine. Maar denk niet dat dat zoveel verschil maakt?
Kan wel verschil maken hoor. Heb bij vorige 2 zwangerschappen getest in de ochtend gedaan en middag, en middag was veel duidelijker. Nu doe ik het niet eens meer in de ochtend. Heb je foto?
eerste foto: boven woensdag, onder vandaag. 2e foto test van vandaag, (net de laatste action opnieuw gedaan, na een glas drinken en ongeveer uurtje niet plassen.. heb nog wel wat hoop dus ergens.) die van eerder vanmorgen zag ik echt vrijwel niets. Bekijk bijlage 671711 Bekijk bijlage 671712
Ik zie op die onderste wel iets... maar of het roze is. Hoop dat jij ook een middag tester bent. Heb je ook andere testen dan action?
Bedankt, lieve reacties allemaal! Een verdrietige ochtend. Ik probeer het positieve te zien. Had alleen nog een predictor express in huis (de early uit het setje was al een eerdere ronde een negatieve test geworden). Deze is 25ML/U, de vorige sensitest 10ML/U. Omdat de spanning weg was, deze test toch nog gebruikt. Ik zie weer een heel erg licht streepje. Ik denk daarom dat het wel iets geweest moet zijn. En dat is toch al verder dan we tot nu toe gekomen zijn
Mijn testen vielen deze zwangerschap toevallig ook savonds donkerder uit dan sochtends. Dan waren ze echt wel een fractie lichter. edit: Volgens mij loopt action sowieso traag op, ik zou anders echt voor een kv of een predictor early gaan, deze “streepjes” zeggen helaas nog niet zoveel.
VInd ze allebei echt mega tuur eigenlijk, je ziet wel iets maar na 2 dagen zou je wel meer oploop verwachten eigenlijk. Ik hoop dat je nog heel vroeg zit en het nog alle kanten op kan!
Inderdaad een streepje, vals was hij dus niet Wel positief inderdaad dat je nu al een stapje verder bent geraakt ❤️
Ik heb maar een predictor early besteld, die komt morgen ergens. Dan doe ik die zondag. Heb ook geen flauw idee waar in mijn cyclus ik zit.
Zondag heel licht positief. Vandaag zou ik m voor het eerst als negatief bestempelen. Ben ook een beetje bang dat het daar nog aan ligt.
Denk dat ie idd daar op reageerde. Mijn zwangerschapstest was vandaag ook nog heel licht maar ovulatietesten behoorlijk donker.
Kv test, kon het niet laten en heb zojuist getest met middagurine.. wat denken jullie? Donderdag met dipstick van sensitest getest, dat was negatief. (Ik zou eigenlijk tussen donderdag en zondag in mijn menstruatie verwachten)
Ik zie wel echt een streepje, maar hoor de laatste tijd veel vals positieve verhalen hierover. Vind de streepjes ook niet ‘mooi’ ofzo (en dan niet specifiek die van jou maar alle zegmaar). Ik zou ook Predictor Early doen (evt via Bol) en volgens mij is CB Early nog goedkoper dan Predictor tegenwoordig..
Ik weet niet zeker of deze positief is, de laatste tijd gaan er nogal verhalen rond over deze Kruidvat plus test. Idd, een predictor early of een Kruidvat 2 V 5. Die moeten als dit streepje positief is al een mooi resultaat geven ook.
Ja, hij is binnen. Doe die vanmiddag denk ik, of ik wacht nog een paar dagen. Inmiddels al zoveel testen versleten. Ik vind het wel duidelijk streepjes, vooral op de action test, maar ze worden ook niet echt donkerder. Zou dit ook van bv een cyste kunnen komen? deze test gister nog wel gedaan. Duidelijker krijg k het niet op de foto, denk dat het turen wordt: Bekijk bijlage 671881