Ik heb ze gebruikt, en was toen echt te vreden! Ik begon bij dag 12... Als er niets of bijna niets te zien was ging ik 1 dag overslaan... Zodra ik zag dat het donkerder werd test ik elke dag 2x (ochtend 10uur.. En middag 16uur..) en als hij echt bijna net zo donker was deed ik ook nog wel eens in de avond een extra.
Tja ik wilde ook direct zwanger worden toen ik stopte maar ben toch echt al 3,5 jaar bezig. Je hebt er helaas niks over te zeggen of dat wel of niet meteen lukt omdat dat beter uitkomt qua timing. (Overigens niet lullig bedoeld maar iedereen wil wel gelijk zwanger worden). Misschien andere ovulatietesten proberen.
Nee snap wat je bedoeld. Alleen bedoel wil het wel gelijk proberen dus niet wachten met een aantal cyclussen. Tenzij dat beter is voor de baby? Want had gelezen dat je sneller een miskraam krijgt maar weet niet of dat echt klopt.
Ik zou even een 1e bloeding afwachten en dan beginnen met testen op dag 10. Dan heb je een houvast. Ik zou niet weten waarom je sneller een miskraam zou kunnen krijgen...
Nee dit is het, en de test is al weg gegooid ook.. heb hem vanmorgen heel vroeg gedaan en vergeten te checken hoe scherp hij was
mij denk zelf ergens de schaduw van een lijntje te zien, maar ik denk dat ik nu 7/8 dpo ben dus het zegt verder nog niet zo veel.. bij mijn man kan ik hier niet mee aankomen, die raakt er alleen gefrustreerd van ik hoopte op de ervaren tuurders hier haha
Kan iemand mij helpen? Ik zie echt een oploop van mijn ovulatie testen en ik zit inmiddels op dag 52 (52!!!) na de laatste menstruatie. Wat zeggen jullie? Zit mijn ei eraan te komen?
Ik had begrepen dat de streep even donker moet zijn als de controlestreep. Maar denk wel dat hij zit aan te komen.
Komende dagen even dubbel testen als ik jou was, ochtend en avond. (Niet eerste ochtend plas). Denk dat hij er wel aankomt ja mag ook wel, lange cyclus meid. Succes! P.s. bij twijfel doe ik er altijd een CB ovustick bij (rosé dop - geeft smiley als het je piek is)
Ja het is echt vreselijk.. mijn hele lichaam is ontregeld.. Ik ga dubbel testen. Zou rond 10:00 en rond 18:00 voldoende moeten zijn hem niet te missen? Klopt het ook dat he afscheiding heel waterig is rond je eisprong?
Denk dat dat wel goed is het verschilt vaak per vrouw maar ik zelf heb ook waterige afscheiding, erg zacht/glibberig (tmi) en kan er vaak geen draden van trekken. Maar andere dames weer wel, dus het kan. Ik zou details noteren en testen en... Most important of all, lekker gezellig maken succes!!