Ik durf niet te zeggen of hij er aan komt. Met zulke lichte lijnen kan het ook zomaar nog een dikke week duren. Hoeveelste cyclus is dit na het stoppen met de pil oid?? En hoe lang waren je cycli hiervoor.
Dit is cyclus 2... ik ben in juni gestopt met de pil. 8 november ongesteld geworden voor het eerst. En nu nog steeds niks dag 52. Ik ben zo bang voor pcos dat ik graag wil weten of ik wel een eisprong heb...
Klopt maar ik heb totaal geen klachten niets.. ik zou toch wel een eisprong moeten hebben. Dinsdag naar de huisarts..
De gewone pil, en dan meteen de lichtste variant. Het kan idd dat ik aan het ontpillen ben maar ik zou toch een eisprong moeten kunnen opsporen
Als je cyclus nog aan het opstarten is, dan vind je je eisprong pas als hij komt en dat kan best een tijdje duren.
Nee, ik bedoel meer dat ik geen klachten meer heb van het ontpillen die ik in het begin wel heb gehad..
Ik hoop dst hij snel komt maar zoals ik al zei zeggen de testen tot nu toe nog niet dat hij er snel aan zal komen. Een ovulatietest hoeft namelijk niet op te lopen, maar kan uit het niets ineens knallen. Hij kan dus morgen ineems knallen, maar kan bijv ook nog een maand duren.
hoi! Jeetje vervelend voor je dat je cyclus nu al zo lang is. Dit heb ik na het stoppen met de pil inderdaad ook al wel eens gehad. Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad en was bang dat mijn cyclus daarvan in de war zou zijn deze maand. 2 weken geleden op dag 8 van mijn cyclus had ik wat dingen waardoor ik dacht, huh ovulatie? Dus ik ben toen al begonnen met ovulatietesten (terwijl mijn ovulatie normaal op dag 22 komt), en hij was bijna positief, dat is 5 dagen zo gebleven, en steeds dacht ik.. hij komt bijna. Vervolgens zijn de testen terug gegaan naar een heeeel licht streepje, en toen eergisteren ‘ineens’ positief en mijn temperatuur bevestigd een eisprong. Dus wat hier gezegd wordt heb ik inderdaad ook ervaren, oploop hoeft echt niks te betekenen bij je eisprong helaas.. hij kan ineens knallen. Hopelijk komt hij snel! Of word je ongesteld zodat je aan een volgende cyclus kunt beginnen .
Het vrouwenlichaam houdt je soms zo voor de gek... Ik heb gelukkig een doosje testen van 50 stuks besteld dus ik kan nog even door Ik ga blijven testen! Thanks voor je reactie (en stukje hoop dat een eisprong nog kan)
Het verschilt volgens mij per persoon wat je prettig vindt. Ik gebruik die van de action, en als ik denk dat ik mijn piek gevonden heb dan dubbel check ik dat met de roze clearblue met smiley. Dat werkt voor mij heel fijn en zo is het goed betaalbaar
Ik gebruik de dipsticks van Zwanger&Kids. Zodra die donker zijn doe ik ook een ClearBlue (de roze met smiley) om te bevestigen.