ik weet niet hoelang je cyclussen normaal zijn, maar juist doordat alles anders is zou ik dus al wel direct na de menstruatie beginnen
Ohoh gister al een testje gedaan haha. Negatief en heb heel erg last van mijn darmen en krampen. Voor mij een teken dat ik ongi ga worden helaas... laat jij het weten als je een testje heb gedaan. Ben heel benieuwd. Heb zelf nog een test die me aan ligt te staren. Probeer te wachten tot mijn menstruatie, want geloof er toch niet meer in. Temp is nog wel hoog,ben benieuwd wat die morgen is.
Vanmorgen getest met een reguliere Etos test maar helaas ook negatief. Vannacht heel veel krampen gehad wat ik normaal nooit heb drie dagen voor mijn ongesteldheid. Nu maar echt wachten op mijn ongesteldheid. Heb steeds meer het gevoel dat het er deze maand niet in zit. Hoop volgende maand meer relaxed in de ‘wedstrijd’ te staan
Ben even nieuwsgierig wat jullie hiervan vinden. Ik heb 17 januari een cryo terugplaatsing gehad, volgens mijn berekening nu 17 dpo. Vanmorgen was ik in eerste instantie vergeten te testen, dus al geplast. Toen na 10 minuten er nog een paar druppels uitgeperst en daarmee getest. Denk dat dat niet zo slim was, want dit is wel een gek streepje. Op zich ben ik er wel van overtuigd dat ik zwanger ben (ben nooit zomaar over tijd en voel dezelfde kwaaltjes als bij eerdere zwangerschappen) maar wordt wel onzeker of ie duidelijk genoeg is voor 17 dpo. Ik heb braaf gewacht tot ruim na mn nod omdat ik een hekel heb aan tuurlijntjes en onzekere testen, had eigenlijk gehoopt op een knaller... Het is trouwens een test van de Etos, gewoon de standaard. Ik denk dat ik vanmiddag nog maar een Kruidvat 2v5 ga halen.
Oef deze vind ik lastig. Ik zie een test met bij de controlestreep een felle pennenstreep en een lichter stuk er naast. Bij de teststreep zie ik ook een fellere pennestreep dus zou je zeggen negatief, maar als ik heel goed kijk zie ik ernaast ook wel iets oplichting wat wel net zo breed is zoals het hoort. Maar 17 dpo zou je wel iets duidelijker streepje verwachten. Ik vind het heeel lastig om er een juist oordeel over te vellen. Ben erg benieuwd naar de kv 2 voor 5
Hallo dames, ik ben hier helemaal nieuw en i need advise.. Ik ben in 2017 gesteriliseerd vanwege vocht. Kon toen alleen via ivf een kindje krijgen wat uiteindelijk is uitgekomen, hij is nu 15 maandjes.. Maar nu ben ik 11 dagen overtijd en heb 3 x getest met vage streepjes.. Ik heb ze geuplood ik vind persoonlijk dat ze slecht te zien zijn via de telefoon maar een vriendin zag ze ook.. Nu is mij bekend dat deze ook bekend staan met indroog maar kan dat binnen 10 min en zo'n dikke lijn ? Hoop dat jullie het kunnen zien op de foto
Ik zie wel iets! Ben niet zo'n geoefende test-tuurder, kan je niet echt meer vertellen over hoe ver je zou zijn. Maar ik zou over een paar dagen weer testen en kijken of ie oploopt.
Hi, deze testen staan er wel om bekend vals positief te geven...zou eerder even een Kv test doen, die zijn betrouwbaarder. Dan weet je wellicht meer.
Zou zeker een andere test halen inderdaad. Ze zouden deze echt niet meer moeten verkopen. Ik zie helaas niet meer op je test dan wat ik er ook op had toen hij helemaal niet positief was. Deze laat naar mijn ervaring eigenlijk vrijwel altijd wel zo’n tuurstreepje zien helaas. Dus als je een duidelijk antwoord wil, ik zou een Kruidvat 2 voor €5 of predictor oid halen.
Ik denk dat de test te gevoelig is voor je en dat ze allemaal daarom positief zijn. Ik vermoed dat je lh piek de 27e was.
Ik heb nog een heel klein beetje hoop zolang de ongesteldheid er nog niet is. Vriend heeft heel erg het gevoel dat het raak is omdat ik ontzettend moe ben. Hopelijk heeft hij gelijk en zit mijn gevoel ernaast. Ga volgende maand iig niet meer voor de nod testen. Heb jij definitief de hoop opgegeven?