Wat denken jullie? Ik heb november 2020 een miskraam gehad, en in december was mijn baarmoeder nog niet schoon. Nu ben ik tussentijds wel weer 'ongesteld' geweest. En ik denk dat ongeveer half januari al het hcg zo goed als weg was ( door middel van zelf testen ) Zou dit een nieuwe zwangerschap kunnen zijn? Ga morgen sowieso weer testen om te kijken of er verdubbeling in zit.. spannend! ( het lijntje is in het echt is veel duidelijker te zien )
Als je negatief hebt getest eerder deze maand, dan lijkt me dit een positieve test van een nieuwe zwangerschap
Ja ik durf het namelijk niet met zekerheid te zeggen, ik heb niet meer verder getest toen ik zag het het lijntje al vaag aan het worden was, ging er zelf vanuit dat hij dan wel verder zou wegtrekken. Nu vind ik het achteraf dom dat ik geen witte test heb gezien Maar we gaan het morgen zien
Nog even door duimen dus! Mijn temp was ook wat lager vanmorgen. Verder vandaag extreem moe en echt megaaa humeurig. Geen last meer van darmen of krampen. Tjaaa ik weet het niet de hoop is hier wel weg.
Easy@home en ik zullen nooit vriendjes worden. Al de tweede keer dat ik streepjes blijf krijgen. Zelfs al is me ongi al begonnen.. En serieus ALLE andere testen blijven negatief.
Ik zie 'm inderdaad goed op deze foto. Ik zou de testen lekker weggooien en andere, betrouwbare testen aanschaffen
Ja heb ze ook weggegooid, ze verschijnen gelijk tijdens het doorlooen al. En dan niet 1 maar gewoon 3 dagen op rij. Maar aangezien elk ander mwrk negatief blijft weet ik dat het gewoon niet klopt. Maar geeft alleen maar hoop voor niks
Zou het dan toch bijna zover zijn? Aan het testen sinds 31-12-2020 witte zijn normale en blauwe extra gevoelig.
Die laatste ziet er mooi uit, maar test je met ochtendurine? Ik zou je test moment verplaatsen naar tussen de middag (12:00-20:00) en zoveel mogelijk elke dag op hetzelfde tijdstip. Je kunt ook 2x testen, en dan zou ik kiezen voor 12 uur en 18 uur. In de middag is de concentratie LH over het algemeen het hoogst en testen met ochtendurine wordt afgeraden.
Ik blij voor je hopen! Ik heb vanmorgen overgegeven en ben zoooo moe.. toch een early test gedaan en die was negatief. Toen ik de test openmaakte zag ik wel een beginnend tweede lijntje maar niet op de juiste plek. Snap er niks van, voel me zo anders maar krijg helaas nog geen duidelijkheid.
Ik test 2x per dag. 2e plasje en savonds deze is nog niet positief, maar ik ben zo blij dat ze nu oplopen en bijna daar zijn echt een opluchting...mijn lichaam werkt dan toch wel test bij twijfel ook de CB smiley,... Maar die is vanochtend nog niet positief.