Heb besloten dat ik morgen afwacht of ik ongesteld ga worden. Ben eigenlijk nooit overtijd eerder te vroeg.
Ik ben vandaag 9dpo. Volgens premom zou ik vrijdag mijn nod hebben. Is deze positief? Of denken jullie nog te licht?
Deze is van vanavond... Volgens mij nog niet positief toch? (Extra gevoelige ovutest 2besure) Een normale ovu test reageert amper...
Ik vind dit een hele lastige test om af te lezen. Ze lijken bijna gelijk, maar die ene streep is lichter, maar wel dikker. Zo het sowieso gezellig maken en nog even doortesten. Weet ook niet of deze testen echt kunnen knallen.
Ik vind m best duidelijk. Gewoon gezellig maken en nog even doortestent. Dan kan je later zien of dit echt je piek was
Bedoel je dat stukje knalroze onderin op de strip?? Dat is niet een streepje door hcg, maar wordt in de fabriek aangebracht helaas
Dankjewel voor je reactie! Doortesten doe ik sowieso, en dan als mijn temp stijging geeft dan ga ik uitrusten op het wachtbankje. Spannend toch wel, na een volledige maand testen voelt het extra spannend nu hij oploopt
Eens, ikzelf ook blijf gewoon doortesten en hoop eerdaags de ovu testen voor deze ronde weer aan de kant te mogen schuiven. Fingers crossed
Ik heb je vorige post (nog) niet gelezen maar heb nog nooit gehoord dat een zwangerschapstest zou reageren op je eisprong.... En daarbij is het een mooie oploop. Ik zou zeker nog niet de moed opgeven
Hoi hoi. Dit bericht is best oud haha. Hij was zeker positief. Helaas is deze zwangerschap geeindigd in een BBZ. Vandaag alweer ongesteld geworden van de eerste nieuwe ronde helaas. Op baar de volgende.
Sorry, zie nu pas dat ik op het eerste bericht had gereageerd (nieuw op t forum). Ik heb je verhaal inmiddels gelezen, wat een traject! Ik duim voor je voor deze ronde!