Dames willen jullie even meekijken naar de test van vandaag? Hij lijkt in mijn ogen hetzelfde als die van gister? Betekent dat mijn hcg niet gestegen is? 1e foto is het rijtje van afgelopen dagen, 2e foto test van vandaag, 3e foto test van gister.
Fijn dat jullie mee kijken. Ik zie het zelf niet echt.. of misschien had ik op een betere stijging gehoopt Hoop dat ie morgen duidelijker is. Nod is vrijdag en wilde dan eigenlijk stoppen met testen want het maakt me onzeker. Maar ja, wil eigenlijk ook wel een knaltest eerst
Ik zie oploopt hoor! De laatste foto is een volgens mij nog wat vochtige test? Wellicht droogt die ook nog wat donkerder op en de oploopt kan je wellicht beter zien met om de dag testen. Maar geniet ervan, want je bent zwanger
Snap ik wel, vrees voor elke dame lastig die een wondertje groeit. Maar... Probeer het toch. Therapeutisch shoppen voor de babykamer, puzzelen, lekker eten, netflixen. Alles om tot die eerste echo door te komen. Daarna zal het vast makkelijker gaan
Dames zou vandaag ongesteld moeten worden uitgaande van ovulatietest die maandag 18/1 de hele dag positief was. Geen bloed dus heb een test gedaan, normaal deed ik Action maar die is natuurlijk dicht. Deze is de normale van de etos, iemand ervaring?
Ik ook dus denk probeer de clearblue weken indicator!!! Maar is de innesteling dan laat geweest want had duidelijke ovulatietest op 18/1.. ik durf het niet te geloven!!
De onderste test van gisteren. De bovenste van vandaag. Even samengevoegd om de oploop te kunnen zien. Al weet ik dat de oploophet beste te zien is als er 2 dagen tussen zit.
Duidelijk gestegen! Een natte en droge test kun je slecht met elkaar vergelijken. Daarom moet je of wachten tot ze allemaal droog zijn of de natte test foto's met elkaar vergelijken. En als ik dat doe dan zie ik dat de 2de foto feller gekleurd is dan de derde foto dus ik zie duidelijk oploop! Gefeliciteerd
Ik zie een streepje dus ik zeg zwanger! Vandeweek een nog lichtere streep bij iemand andeds gezien. Die deed daarna een kv 2 voor 5 en die knalde van het scherm af. Volgens mij kleuren deze testen niet zo heel donker
Ovu test positief op 18/1 betekent eisprong op 19 of 20/1. Dan zit je nu op 14/15 dagen na eisprong. Dus dit klopt. Dan ben je dus 1 a 2 weken na de bevruchting
Dankjewel voor je reactie, ik heb me plasje bewaard. Misschien anders straks even K2v5 halen en dan daar oploop mee proberen vast te leggen de komende dagen.