Op je eerste foto lijk ik aan de onderkant een begin van een streepje te zien, maar dat zou ik dan niet als positief durven te beoordelen. Kwaliteit van foto's is hier niet goed, dus wellicht zie jij zelf wel iets. Ik zou het de komende dagen afwachten. Als het inderdaad een beginnend streepje is, dan moet ie over een dag of 2 wel te zien zijn. Ik hoop het voor je!
Oploop elke dag testen maakt meestal onzeker, omdat het niet elke dag evenveel oploopt. Je bent zwanger en je kunt nu alleen maar afwachten de komende periode. En als je wilt blijven testen, doe het dan om de dag. Dan zie je veel meer verschil tussen je testen. Dat voelt volgens mij een stuk beter dan de onzekerheid die je nu voor jezelf creëert omdat je bijna gelijke strepen gaat vergelijken en daar conclusies aan verbindt. Voor nu zeg ik voorzichtig gefeliciteerd en probeer ervan te genieten!
Je hebt gelijk hoor. Ga het proberen wat los te laten. Heb er toch geen invloed op. Is alleen stom dat ik er niet van durf te genieten, maar ja dat heb je denk ik altijd als je wat miskramen mee hebt gemaakt.
Opgedroogde testen moet je niet met elkaar vergelijken. Je laatste test had binnen de afleestijd een breder streepje dan de vorige. En ik heb weleens gelezen dat deze testen niet heel donker worden.
Snap het heel goed. Heb het ook al een paar keer meegemaakt en dan zijn die eerste weken geen echte roze wolk, maar gewoon super onzeker en spannend. Je moet daarin ook echt doen waar je je goed bij voelt. Wil je elke dag testen, dan moet je dat zeker doen, maar hou dan in je achterhoofd dat weinig/geen oploop of zelfs iets afloop nog niks hoeft te betekenen.
Dit is de K2v5 zou nu 14/15 dagen na eisprong zitten... Had deze echt donkerder verwacht... Kan niks anders dan afwachten morgenochtend nog maar eens testen.
Hallo allemaal. Is dit positief of vals positief? Het streepje stond er binnen 5 minuten en is roze. Geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad, want heb weer een lange cyclus met mijn pcos...
Hij is vrij duidelijk en als hij er binnen de tijd stond lijkt hij mij positief. Heb wel eens een indroger gehad van kv2v5 maar niet zo duidelijk als deze
Ja echt? Zou het? Ik was aan het wachten tot mijn menstruatie zou doorbreken, want de volgende cyclus zouden we starten met IUI... Ik geloof het niet...
ik snap dat je hem donker had verwacht, maar als je niet zo snel HCG aan maakt of een latere innesteling hebt gehad dan heb je nog geen knaller op NOD. Het is in elk geval duidelijk dat je zwanger bent. Mijn oudste begon ik ook met redelijk lichte testen en ze zit hier toch echt naast me haar huiswerk van groep 3 te maken