ja supertof van die huisarts ook dat die zo mee denkt en behulpzaam is. Dat zie je niet vaak, meestal wordt je weer naar huis gestuurd met de woorden probeer maar eerst even een jaartje
Voor ons "jongere oudjes" is dat even een ander verhaal (weet natuurlijk niet hoe oud jij bent ) (ik bijna 39, Mickey 42 en Maud 44, alle hulp is dan welkom)
Testje van vandaag. Hard op weg nr de knaller.ik heb een uiteenlopende cyclus van tussen 26 dagen en 34 dagen. En test altijd vroeg positief ook bij mijn andere zwangerschappen. Hoeveel dpo denken jullie? Ik heb niet op mijn eisprong gelet.
Brandende vraag... Ik dacht vanmorgen op mijn zwangerschaptest echt een tweede lijn te zien. Maar echt zeer licht! Ik denk dat ik ook rond 8/9 DPO ben dan? Vorige week donderdag pittig felle steek in m'n zij/onderbuik aan de linkerkant. Maar dat weet ik dus absoluut niet zeker. Wat zien jullie op deze test? ik ga zondag sowieso weer testen, als hij dan niet oploopt, dan weet ik dat het niks is, en wacht ik mijn menstruatie af.
Ah gelukkig ik ben niet de enige die het ziet . Ik ga zondag maar weer een testje wagen, in de hoop dat deze donkerder is. Zo niet dan was het toch niet en dan wachten op mijn menstruatie!
Ik zie ook in de verte wat maar zulke hele lichte streepjes heb ik eerlijk gezegd ook vorige ronde gehad en toch niet zwanger.
Ja precies, het is ook gewoon afwachten! Ik beschouw deze voor alsnog als negatief. Zondag nog maar eens een testje wagen!