Dan kan het zijn dat de Kv de hcg nog niet afdoende vind voor een lijntje... misschien ergens een predictor scoren? Dis zijn volgens mij nog net wat gevoeliger
Hm, of misschien een vals positieve Innovita. Want zondag was die licht positief. Dan zou je moeten zeggen dat Kruidvat nu zeker wel een positieve test zou geven.. maar misschien vanavond ergens dan een predictor halen.
ik snap wat je bedoeld maar de controle streep is ook minder donker dat de test van gisteren. Dus misschien zit er wat minder kleurstof in deze test? De randen van de test streep zijn wel knal!
Meid deze testen kleuren niet goed en zijn niet goed om oploop mee te testen. Ik vermoed dat wanneer je een kv 2v5 zou doen hij een echt knaller zal geven.
Ja de andere rand is idd wel iets donkerder. Er zit idd ook een soort lichte lijn in de test wat ook op de controlestreep zichtbaar is! Bedankt voor het mee kijken!
Ja dat heb ik idd vaker gelezen. Ik wilde dus eigenlijk helemaal niet meer testen. Stom van me bedankt voor het meekijken!
Jou controle streep is niet mooi, niet een toptest dus... daardoor kun je een vertekend beeld krijgen, no worries
Je kunt ze online bestellen, volgens mij bij bol en sommige supermarkten hebben ze. Ze zijn erg fijn. Duidelijke streep en je kunt ze al vroeg gebruiken. Nadeel is dat ze erg duur zijn, tussen de 9-12 euro per test.