Ik zou eens een ander merk test gaan doen. Ik ken er meerdere die altijd zulke gare streepjes op de kv test hebben en dan niet zwanger zijn.
Ik zie niks, dus even opnieuw testen is je beste raadgever Vandaag ben je dan waarschijnlijk 12-14 dpo (volgens je eigen telling)
Bovenste van gisterenavond en die daaronder van net.. Ik heb al zooo vaak met deze testen getest afgelopen 2,5 jaar.. Zou hij vernieuwd zijn ofzo en ik daardoor deze lijntjes zie?
Ik word morgen teruggebeld door de gyn. De assistente zei dat het wel ééns voorkomt dat een test niet goed oploopt maar dat er wel wat kan zijn. Maar daar geloof ik zelf niet zo in.
Wat spannend!!! Wij zaten samen in t uitgerekend groepje juli 2019 Ben benieuwd naar je volgende test!
Oké.. trubbelkont 2.0 hier Begonnen met Kruidvat early omdat ik zo misselijk was. Die was dinsdag positief. Toen begrepen dat dat echt een ruk test is. Daarom gisteren Etos early gedaan. Die was positief. Toen begon ik te twijfelen omdat die op 10 mIU/ml zou reageren en ik ergens las dat sommige dames dat sowieso hebben.. daarom vandaag in de middag getest met de gewone Etos. Wel licht maar ook wel roze! Zaterdag zou mijn NOD zijn. Vind het stiekem best wel spannend
Is het gewoon dat een ovu test met 7 dagen na de ms al zo duidelijk is? Heb juist normaal een cyclus van 5 weken. En gisteren net m’n laatste dag bloedverlies gehad.
Nou! Ik gooi hem er even in. Deze is van vandaag... Zag in de eerste minuten niks zo één twee drie. Was dochter in bad en op bed aan het doen. Bij het opruimen daarna wilde ik hem weg gooien en zag ik dit. Ben dit niet gewend van de kruidvat testen van twee jaar geleden... Maar jij hebt het dus meer gezien laatste tijd?
Deze is duidelijker dan de gare streepjes waar ik op doel natuurlijk . Binnen hoeveel tijd stonden deze streepjes er? Ik vermoed ver buiten afleestijd (gezien het in bad en naar bed ritueel). Dan zou het een indroger kunnen zijn.
Hihi, ja zó snel kan ik niet inderdaad. maar ongeveer 45-60 minuten later dat ik het zag. Maar ik doe vandaag dus maar nog even een testje voor de zekerheid. Dan laat ik even weten of het een in droger is. Hij is inderdaad mega duidelijk!