Wat is vroeg? En ja dat kan elke maand verschillen. En zelfs als je elke maand dezelfde cyclus hebt kun je ook zomaar ineens een langere of kortere cyclus hebben
Dat is wel heel vroeg ja! Maar bij een korte cyclus zou het kunnen. Hoeveel dagen is ze cyclus normaal? En je eitje springt ook niet meteen he. Na de piek springt hij binnen 24-48 uur
Ja missschien wordt je test nog wel donkerder de komende dagen. Je neemt dan de donkerste als positieve test Is dit de eerste ronde met ovutesten? Als je al wel vaker hebt gebruik wanneer heb je normaal de positieve test? Maar stel dit is je piek dan zou je dus op zijn laatst op CD11 je eisprong hebben. Dan heb je daarna 2 opties je LF (fase na eisprong tot menstruatie) van 17 dagen of als je uitgaat van de gemiddelde LF van 14 dagen gaat je cyclus 25 dagen zijn
Nou ik heb pas nog een zw test gedaan voor de zekerheid was negatiefik ga het vanavond ff gezellig maken en kan nog een zw test doen.ik sta er van te kijken dat die positief nu al is.of het is wat stokstaartje zeg deze cyclus 25 word.snsp het echt niet normaal altijd 7 dagenwe gaan het zien
Als die test negatief was, dan zou ik met deze test van je ei uitgaan hopelijk dan met 2 weken een positieve test!
Toch nog even door getest. Denk dat t afgelopen woensdag toch nog niet positief was. Gezien de test nu toch nog wel meer oploopt.
Ik was 31, een half jaar geprobeerd en toen zijn de onderzoeken via de huisarts al ingezet, binnen no-time IUI, later IVF en Icsi. Op basis van welke cijfers is die 60%? Ook al is bij beide alles goed kun je alsnog onbegrepen subfertiliteit hebben.
Leeftijd, bloedonderzoek, zaadonderzoek en echo. Ik krijg soms hier wel steeds meer t idee dat het misschien toch gek is nog zo lang zelf proberen. En ohja doordAt ik 1 zwangerschap heb gehad