Hangt van je basale af.. sommige hebben een lage basale en tikken soms de 37.0 niet aan tijdens zwangerschap en als je hogere basale temp hebt dan ligt ie na eisprong + zwangerschaps ook hoger
Dinsdagmiddag met action Donderdagavond met action En vanavond deze met sensitest.. Pff zenuwslopend is dit
Snap ik helemaal! Erg zenuwslopend. Maar heel eerlijk denk ik dat als je dinsdag al wat verre tuurlijntjes testte, dat je nu dan wel wat duidelijkers zou moeten zien. Wanneer verwacht je je menstruatie?
Ik snap je helemaal. Ik denk dat het heel normaal is dat je hoofd eigenlijk wel weet dat het over is, maar dat je hart nog hoopt op dat wonder ❤ en dat is prima. Als de klap maar niet te groot is daardoor. Mijn arts zei altijd: het lichaam is geen wiskunde. Niks staat vast, en uitzonderingen zijn er altijd.
Ik zie echt niks helaas. Denk ook dat er ook wel echt iets duidelijker had moeten staan voor het aantal dpo dat je bent. Hopelijk de volgende ronde meer geluk!
Niet meteen zo negatief.. ik had al eerder deze foto toegevoegd.. het zijn de zwangerschapstesten van de zwangerschap van mijn dochter. Test nr 1 had ik pas op 16dpo. Daarvoor ook lang getest al vanaf 8dpo en alles negatief toen had ik de hoop ook opgegeven.. dus zolang je je info niet krijgt zou ik gewoon even blijven door testen