Ja 9 of 10 dpo. Ik lijk heel ver iets te zien. Maar dat zou zomaar een indroogstreepje kunnen zijn hoor.. vandaar dat ik t even vroeg
mijn uitslag is 40, dus wel een prille zwangerschap gaande. Ik ga morgen ipv vrijdag weer prikken. Anders krijg ik de uitslag na het weekend pas
hahaha ja, in mijn rustmaand nog wel!! Maar maak me zorgen om m’n waarde, Volgens de huisarts zat het voor nu wel oke, maar ik moet me ook overal Zorgen over Maken. Morgen weer bloedprikken en kijken of deze is verdubbeld.
Lost for words, echt WTF OMG en alles wat er voorbij komt. In al die tijd, echt in alllllllllll die tijd, niks noppes nada, en dan nu ineens hop VERASSING! Heb je je ovulatie bij gehouden? 40 is op zich binnen de lijnen, dat weet je zelf ook. Zag je testen alleen die van vanmorgen baard je zorgen, correct? Hoeveel dpo ben je dan, kan niet zo snel lezen ? Was het geconcentreerde urine? Zoveel vragen!! ♥
Ja, heb indd de laatste maanden veel Meegemaakt in het traject. Zat er ook ff doorheen hoor. In mijn rustmaand heb ik toch stiekem een ovulatietest gebruikt en die was na twee testen positief dus dacht laten we het proberen. You never know, mijn man weet het ook nog niet. Wil hem niet blijmaken met een dooie mus. Pas wanneer ik vrijdag een stijging is van morgen dan zal ik hem verassen! Ook op de dag van de positieve olvualtie heb ik niks gezegd ( stoute ik). mijn laatste test van gisteren was wel opgelopen. Die had ik in de middag gedaan. Ik zal ff en foto plaatsen die ze allemaal droog zijn. De andere twee testen van gister ochtend waren licht, dus ik maakte me indd veel zorgen en vroeg bij de huisarts een bloedtest en gelukkig deed de assistent niet moeilijk.
Vandaag niet getest begrijp ik, en meid snap je helemaal. Maar wil je er in het vervolg geen 9 min over doen voor je reageerd hahahaha. Ik kan dat niet aan hoor... Nee zonder dollen. Hoe dan ook, goed of slecht (we gaan voor optie 1). Het kan!!! Het is meer dan de afgelopen maanden en nog natuurlijk ook. Veeg me op hoor. Zoveel traject meiden zwanger, of door traject of door een "oepsie" zoals jij... Ik weet niet waar iedereen woont maar denk dat ik moet verhuizen, volgens mij is er bij alle andere veel meer babydust in de omloop . Maar wat ontzettend spannend lieverd ♥
hahahha ik zal voortaan m’n best doen om eerder te reageren! Ik heb indd vandaag niet getest. Ja! Ik lees indd ook overal dat vrouwen in hun rustmaand zwanger raken. Het is echt een wonder! Hoop zo dat jouw laatste eitje jullie plakkertje wordt! Zou zoo mooi zijn!! Vrijdag weet ik of m’n hcg gestegen is. Blijf je me nog ff volgen?
Oeh wat spannend! Sorry ik houd het niet meer bij, hoeveel dpo was je toen je prikte? En krijg je de uitslag van morgen dan vrijdag pas? Ik duim voor een mooie stijging meid!
uhm duh! ♥ sowieso gluur ik wel maar je schrijft vaak in topics waar ik al een tijd niet kom en heb ook een beetje een break zo nu en dan.
ik was toen 3 weken en 5 dagen, morgen is mijn nod en heb gisteren geprikt. Morgen ga ik weer prikken, dan zit er 48 uur tussen en dan heb ik vrijdag weer de uitslag Haha. Ja, beetje ingewikkeld allemaal.
Dat is sowieso een waarde die binnen de marges valt, misschien een geruststelling, mijn vorige ronde ging mis na wat gekke testen (na 3 dagen oploop en dan weer afloop, daarna weer oploop) en mijn waarde was op NOD 14,8 dus ik heb alle hoop voor je! Fijn dat je morgen al kan prikken, dan moet er sowieso een verhoging zijn. Ben reuze benieuwd naar je uitslag vrijdag. Mijn duimen draaien voor je ❤️