@SamirsVrouwtje daarvan raakte ik ook in de war inderdaad, 24 of 48 uur, ik blijf bij wat ik heb gezegd ♥
Dankejwel mop. Moet mij weer eens overkomen. Alle ellende en onzekerheid. Het liefst rij ik naar het ziekenhuis om vandaag een echo te maken, maar dat gaat helaas niet
Zien jullie de streep ook? Ik durf nog niet te hard te hopen. (Ja, ik weet dat je de test niet open hoort te maken, maar door het schermpje kreeg ik het helemaal niet op de foto) Op foto 2 is het streepje nu weer iets duidelijker dan in het echt. Op foto 1 weer minder. blijft lastig zo'n test fotograveren.
Ik weet het schat. Ik voel me echt een zeikerd bij jou, vooral omdat ik twee kinderen heb. Sorry daarvoor had geen zw test in huis dus heb een ovulatie test gedaan, want begreep dat een ovulatie test ook kan reageren op een zwangerschap. Of heb ik t mis?
Willen jullie eens meekijken? (@RoGiJuLi ?) Onzekere vrouw hier (én ook blij natuurlijk). Zie foto test van vanochtend, ronde 8! Ik had op 14 januari om 14:00u mijn ovupiek. Als ik 16 januari als 1DPO tel, ben ik vandaag 13DPO. Hoe beoordelen jullie deze streep? Donker genoeg?
Klopt maar daar is dan weer geen pijl op te trekken omdat je niet weet hoe hij er voordat je positief testte eruit zou zien. Daarnaast is het gewoon lastig voor hetzelfde geld is je HCG nu wel gestegen naar 100 of hoger binnen de afgelopen 24 uur. Je kunt niets anders dan afwachten lieverd ♥. (en geeft niks hoor, tuurlijk is het anders maar dat maakt het verlangen naar een 3de niet minder)
Dat hoop ik ook Moet wel zeggen dat ik bij beide 'goede' zwangerschappen geen duidelijke streep had op NOD. Bij de oudste testte ik 'zelfs' pas met 5 weken licht positief .
Ben je dan daarna niet teruggezet in termijn? Dat je dus 5 weken dacht te zijn, maar in werkelijkheid minder ver was?
Nee, En om het nog gekker te maken. Bij een van mijn miskramen had ik een knaller van een test en daar werd ik wel teruggezet. Blijft een raar gegeven die hormonen. We gaan het zien. Ik ga vanmiddag denk ik wat testen kopen zodat ik er nog een paar kan doen.
kan het indd nergens mee vergelijken. Heeft er iemand een tijdmachine voor me? Ja precies wat je zegt, het is anders, maar de wens en verlangen worden er niet minder op