Zien jullie iets op deze test? Twijfel of het een Tuur streep is of het voorgedrukte lijntje. Het is Kruidvat 2v5 Dpo 11 en cd 25
Zat er maar één dag tussen het bloed prikken? Dat is ook niet handig om te meten. Dus kan je er eigenlijk nog niet heel veel van zeggen denk ik.. Edit: lees nu dat er 48 uur tussen zit. Dan mag je er wel vanuit gaan dat je jezelf moet beschermen voor een teleurstelling
Hier 12 dpo, 14 dagen na ovitrelle. na 5 jaar duimen en een miskraam eindelijk positieve test. alleen heb ik wel wat krampen en iets lichtbruine afscheiding. Is deze test donker genoeg voor 12 dpo? Bovenste foto is van woensdag en die andere vandaag.
ASKING FOR A FRIEND!!!!! Is deze positief? 10/11 dpo (ovulatietesten) originele en bewerkte foto Predictor express 2 minuten na aflezen! 13.30 voor het laatst gedronken 18.30 geplast 19.30 weer geplast en die urine is gebruikt, andere testen blijven nog negatief (easy@home)
predictor is positief! En ik geloof dat deze maar 10 hcg waarde nodig heeft , dus verklaard misschien waarom de andere (nog) niet positief is.
Heb een vroege echo kunnen regelen. 7 jan, zou dan 5,4 zijn. Wil dan iig weten wat er gaande is in m’n buik zodat ik het ook voor mezelf kan afsluiten.
Ik hoop vooral voor je, dat als het niet goed is, je er eens doorheen komt zonder rottige nasleep. Zodat je ook door kan naar de volgende ivf. Sterkte met afwachten. Ik hoop voor je op een wonder! ♡