Ook hier zie ik em!! Ik twijfel niet Hoop dat je morgen een duidelijkere te pakken hebt! Spannend!!!!
Het was wel echt snel zichtbaar inderdaad, ik denk dat ik morgenochtend nog eens ga testen. Heb er genoeg! Ik hoop het ook
Dames volgens mij wordt ik gek maar ik heb nog een test gedaan see en ik ben pas 8 dpo ik ben helemaal geshockeerd
Wauw!! Gefeliciteerd!! Wat knap dat je die al durfde te doen. Ik bewaar die tot m’n lijntje een beetje oploopt!
Thnx alleen ik kan het niet geloven vorige zeangerschap precies hetzelfde nu ook hopen dat het goedkomt en ik duim voor je
Hi! Denk nu 5 dagen voordat ik ongesteld moet worden (moet vroeg testen ivm medicatiegebruik), zien jullie een streepje? Ben beetje bang dat hij vals positief is? groetjes
Ja hoor, ik zie em beter dan gister misschien moet je eens proberen in de middag te testen, bij mij maakte een uur zelfs al verschil met deze testen spannend!!
Ik ga als ik vanavond weer thuis ben nog een testen, ik hou jullie op de hoogte! Zo fijn dat jullie het ook zien!