Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->38

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door WinMom90, 20 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja, en ik gun t ieder ander net zo hard.
    Al weet ik maar al te goed dat t ook anders kan uitpakken, en dat je ongewenst kinderloos blijft, dat lijkt me echt heel pijnlijk en hard :(
    Mag blij zijn dat ik straks 3 (hopelijk) gezonde kinderen heb, en hoop voor iedereen die de wens geeft dat deze uit mag komen, links om of rechts om..

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd.
    Hier ook 2 stillborns gekregen helaas en ook nog eens moeilijk zwanger raken, maar ik leefde op een gegeven moment niet meer als een heilig boontje tussen ei en nod hoor.
    Zelfs rond mijn nod niet omdat ik al zo vaak was teleurgesteld.

mimi87, Momoftwo12 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  3. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Ik lees al best lang mee, en ik snap de frustratie van sommige. Kijk tuurlijk is iedereen blij voor elkaar hier, maar je wil natuurlijk zelf
    Net zo graag een positieve test. En sommige zijn hier al zo lang bezig voor een 1ste kindje dat het inderdaad even klote is als iemand hier plots zwanger word van de zoveelste. En die dames mogen net als de enthousiaste ook natuurlijk even hun frustratie kwijt. Ik ben pas een halfjaar bezig en vind ook dat ik niet mag klagen als ik die verhalen hier lees van sommige. Maar ik wil ook zo graag een kindje natuurlijk dat ik ook merk dat ik een jaloezie krijg in mijn omgeving. Zijn nu al 3 mensen bij mij aangekomen dat ze zwanger zijn en niet eens bezig waren dat je ook denkt ja hallo waarom hun wel. En er zal altijd zoiets blijven dus laten we elkaar niet erop aanvallen en gewoon iedereen zijn of haar zegje laten doen. ( vind ik) :rolleyes:

blij83 vindt dit leuk.
  4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.792
    7.423
    113
    Vrouw
    Niemand zegt dat je als een heilig boontje moet leven, en het verlies van een kind zal ook een grote impact hebben over de beleving van het zwanger worden, daar is de MM niet uniek in. Dat zal jij dan uit ervaring ook goed weten.

De eerste duizend dagen maken al het verschil voor een kind. Dat is vanaf de conceptie, en zelfs al daarvoor. Dan mag je je toch verwonderen dat anderen makkelijker denken over dat soort zaken dan jijzelf?

5. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.018
    1.560
    113
    Vrouw
    Ik snap de reacties op bewust wachten met testen vanwege een weekend weg heel goed. Zelf ook in een lang traject gezeten en ik begrijp echt niet dat je zo’n risico loopt als het al zo moeizaam gaat. Doe dan een testje en bij negatief ga lekker drinken, desnoods testen op 14dpo voor je weekend weg, verpest het je weekend ook niet. Maar goed ieder z’n ding.

Daarnaast heel eerlijk dacht ik na een paar pagina’s jeetje dit is een beetje too much naar mijn idee in een algemeen topic over testen, daar hoort naar mijn idee de focus te liggen op testen delen en vragen om mee te kijken naar tuurstreepjes en oploop. Aangezien je het zelf vraagt zou ik denken kies dan voor een eigen topic waar je quasi nonchelant lekker nuchter blijft ;)

Of het je eerste of 10e kind is doet er wat mij betreft niet toe overigens. Ik zou zeggen laten we dit topic gebruiken waarvoor het bedoeld is!

nizzie86, Sado, Snananas en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.856
    8.508
    113
    Vrouw
    Ik zei toch ook dat ik weet dat het bij jullie ook niet makkelijk ging? Ik begrijp heel goed dat je blij bent dat M en deze baby cadeautjes zijn en dat het heel anders had kunnen zijn en natuurlijk mag je daar over praten! Ik zou nooit zeggen dat je dat niet mag natuurlijk. Maar ik vind het lastig om te lezen dat je vindt dat het "hoort" dat er 4 kinderen op je vakantiefoto's moeten staan terwijl er hier zoveel meiden zijn die zo graag een vakantiefoto willen met 1 kindje er bij, na al die jaren..

Ik bedoel dit zeker niet aanvallend maar met sommige uitspraken raak je soms wel een gevoelige snaar bij anderen.

nizzie86, Sado, Krily en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.202
    1.998
    113
    Heeeelemaal met je eens! Zowel qua niet snappen dat je niet gewoon een test doet voordat je lekker kan eten en alcohol kan drinken. Zo heb ik het ook al die jaren opgelost. Leefde zeker niet als een non. Maar rond NOD een etentje of zin in wijntje, dan deed ik een test.

Als ook niet snappen dat als je veel over jezelf wil posten, dat je dan toch een eigen topic kan openen.

nizzie86, Sado, Sophie2019 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Conclusie;
    Nina opent een eigen topic over zwangerschap, kindjes, poetsen en werk. En hier kunnen we weer testjes gaan gluren!

joeeee joeeeee ladies :o:

Sado, Krily, Pasensi Oema en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Kom maar door met de (tuur) testjessss:D:D:D

Nina Sanders, Sophie2019 en Killy88 vinden dit leuk.
  10. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Jeetje dames, wat een hormonen vliegen hier rond.
    @Nina Sanders hoeft echt geen apart topic te openen, omdat anderen haar momenteel onder een vergrootglas leggen.
    Er zijn genoeg dames die tijdelijk pagina's lang het topic overnemen.

Waar ik het wel mee eens ben: kom maar op met die testen.
    En dan bedoel ik iedereen, ook Nina.

Nola26, KimK93, mxm en 11 anderen vinden dit leuk.
  11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.105
    113
    +1!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Momoftwo12

Momoftwo12 Bekend lid

30 dec 2021
    756
    501
    93
    Vrouw
    eens!

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    Tuurlijk mag je je daarover verwonderen, maar tis de toon die de muziek maakt ;)
    Je kan zeggen dat je zo'n actie niet begrijpt of je kan iemand belerend zeggen dat je het niet begrijpt.
    Daar zit een flink verschil in namelijk :)

Zoooo en dan nu weer terug naar testjes gluren dan maar :D

Iemand nog iets te delen om te gluren :D:D

14. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.322
    2.694
    113
    Vrouw
    NB
    Volgens mij zijn er mensen die nog wel meer testen in dit topic plaatsen. Ik zie soms 5 testen op een dag voor bij komen :roflmao:

15. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.322
    2.694
    113
    Vrouw
    NB
    Moest die niet in het Frans :p

Sado, Olympia en RoGiJuLi vinden dit leuk.
  16. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.202
    1.998
    113
    Dat is bizar toch. Ik vind dat we dat niet met zijn allen moeten aanmoedigen. Veel testen helpt echt niet aan een andere uitkomsy vh zwanger zijn ten slotte . Klein beetje kalmte in dat testen is meer helpend denk ik dan.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    Neuh... zo werkt ie ook hahaha

Neskio vindt dit leuk.
  18. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.105
    113
    Dat mag iedereen toch zelf beslissen? Ik zou zeggen, doen! Mij hielp het. Dus waarom een ander niet? Dat jij dingen anders zou doen staat toch los van dit topic? @Nina Sanders en iedereen mag hier 100 berichten per dag plaatsen. Je hoeft niet te volgen en je hoeft ook niet te reageren?

19. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.202
    1.998
    113
    Dat klopt. Ik hoef idd niet te lezen en te reageren. Maar het valt me gewoon echt op hoe ontzettend veel mensen testen. En ik mag ook gerust zeggen dat ik dat ervaar als 'hysterisch'. Dat je iedere dag test voor NOD, daar kan ik nog een beetje inkomen. Maar dat werkelijk iedereen al dat testen zo aanmoesigt en analyseert enz. Snap ik niet. Het zegt namelijk allemaal heel weinig. Je moet die eerste weken gewoon afwachten. En of een streepje savonds dan net wat donkerder is ja of nee.......het zegt echt niks.
    Dames op dit forum maken elkaar soms helemaal gek.

Cobon vindt dit leuk.
  20. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.105
    113
    Je kan het ook voor je houden en de ander lekker laten bij wat goed voelt voor diegene. Je komt nogal verbitterd over en dat is jammer, maar begrijpelijk.

Niet testen zegt ook niks over of het goed gaat. Wel testen ook niet. Allebei niet dus als de een geruststelling haalt uit streepjes en de ander niet, is daar niks hysterisch aan. Je moet op je eigen manier de tijd tot de eerste echo uitzitten.

Deel Deze Pagina