Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->38

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door WinMom90, 20 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.202
    2.001
    113
    #3121 blij83, 11 feb 2022
    Laatst bewerkt: 11 feb 2022
    Zeker. Je moet en mag het zeker op je eigen manier doen. En ben met je eens dat wat helpt in de eerste weken, dat dat vooral hetgene is wat je moet doen. De dagen moeten gewoon om die eerste weken.
    Verbitterd ben ik denk ik niet hoor. Door de wol geverfd ben ik zeker wel.

Ben sowieso gewoon niet zo vh dramatische en iedere poep en scheet bespreken en analyseren. En sommige mensen op dit forum, zoals @Nina Sanders bespreken wel werkelijk ieder wissewasje wat ze meemaken op een dag. Ieder testje, ieder huishoudelijk taakje, iedere aankoop, enz enz. Echt onnodig om al die dingen te delen en het continu over jezelf te hebben.
    Maar goed..... dit gaat erg off topic. Dus zal het testjes topic nu laten voor wat het is.

nizzie86, Cobon en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  2. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Los van het laatste stukje -kan ik niet over oordelen- vind ik het een lief berichtje :)

blij83 vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Lekker laten testen iedereen. Daar is dit topic immers toch ook voor. En who cares. Het is het enige 'houvast' dat men denkt te hebben. Veel testen zegt niets, weinig ook niet. Heerlijk dat mee turen en over analyseren. Dat geeft je nl het gevoel dat je er niet helemaal alleen in staat. En als je daar geen behoefte aan hebt of je vindt het totale onzin. Snap ik ook, maar ook dat voegt totaal niets toe. :)

Nora92 vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En daar heb jij last van? Beheer jij dit forum soms? Ik laat jou toch ook in je waarde? Ik vind het vooral bijzonder hoe enorm veel energie je steekt in het uiten van je ergernissen en hoe volstrekt onnodig mijn posts zijn. Ik moet me blijkbaar continu verdedigen en alle posts die ik doe waar ik zeg begrip te tonen of dat ik geen verkeerde bedoelingen heb, die worden genegeerd. Ook prima hoor, maar focus je dan liever op iets anders toch? Als je je ergert, dan kun je ook heel normaal een opmerking maken of ik misschien een eigen topic wil openen. Niemand heeft wat aan verbitterdheid. En op een openbaar forum hoef je niet te reageren op posts die je niet interesseren toch. Steek je energie dan vooral ergens anders in als elk wissewasje niet interessant voor je is (wat ik me ook kan voorstellen). Kom op zeg, we zijn toch gewoon volwassenen?

blij83 vindt dit leuk.
  5. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Ik zag een verzoek om testjes/ oploop the bekijken, hier 2/3 dagen na NOD vandaag (ongeveer 15dpo) , tuurtesten met first response (sensitiviteit 10, dus early testen) testen sinds 07/02.. Vermoedelijke innesteling 06/02. Mogelijke innesteling 10/11DPO

Wat vinden jullie van mijn oploop? :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Ik kan er niet echt wijs uit, wat is de controle streep en wat is de teststreep?

Als die knaller je teststreep is, dan zeg ik: mooie oploop!!

Edit: ik denk dat die knaller de natte contolestreep is. Dan heb ik niks gezegd. Dan vind ik de testen wel wat licht, maar ik heb echt nul ervaring in deze testen. Heb ze ook nog nooit gezien!

7. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Die laatste foto die je toegevoegd hebt vind ik niet veel goeds voorspellen :( wat vind je er zelf van?

8. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Haha had ik gewild dat die duidelijke streep de Hcg streep is, nee, ik heb tuurtesten. Rechter mini lijntje is de test streep, langzame, langzame stijger..

9. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.202
    2.001
    113
    Ik zal verder niet meer op je reageren hoor. Geen probleem. Maar misschien kun je wel nadenken of wat ik heb getypt en relfecteren op jezelf.

10. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Ze zijn erg licht, maar lopen op, langzaam, onderste test op eerste foto is vandaag (ik sloop te testen)

11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Je bent een sloper ;)
    Maar ik ken de testen niet dus ik kan niet vergelijken. Daarmee bedoel ik: ik weet niet hoe donker ze normaal worden.

12. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Dit zijn alle indrogers op een rijtje

Bijgevoegde bestanden:

13. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Ik reageerde eerst met: behoedt je hart voor een teleurstelling. Ik vond het niet heel rooskleurig. Maar ik denk toch dat het nog alle kanten op kan. Haal de 8.en de 10 er eens uit? Dan zie je de oploop beter!

14. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Ik begrijp dat, het is laat en je zou toch een knaller verwachten nu, zeker op een early test. Het was ook een late innesteling, wat de kans met 1/4 verhoogd op een vmk of chemische zwangerschap, we zijn ook echt nog niet aan het feesten thuis hoor, ben voorzichtig blij. Met nadruk op voorzichtig...

15. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Indrogers zonder 8/2 en 10/2

Bijgevoegde bestanden:

maansneeuw vindt dit leuk.
  16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Kijk dat is al beter zo!! Ik ben héél benieuwd hoe dit verder gaat :)

bambiniheart vindt dit leuk.
  17. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe zeker ben je van je eisprong?
    Ik vind ze idd erg licht voor 15 dpo (alhoewel er wel een trage oploop is).

19. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Hier foto van mijn fertility monitor advanced

Groene vinkje betekend test gelezen door apparaat.

Smiley donker paars betekend LH stijging gevonden.
    Ietje lichter paars betekend estrogen stijging gevonden
    Licht paars betekend 'low' (ovulatie test negatief)

Ik zou m'n ovulatie uiterlijk op 27/28 kunnen plaatsen.. Of zou je 'm nog later na de positieve ovulatie test kunnen hebben?

Bijgevoegde bestanden:

20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.861
    8.510
    113
    Vrouw
    Welke testen zijn dit?

Deel Deze Pagina