Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->38

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door WinMom90, 20 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Zie bijgevoegd

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Dit zegt mij helemaal niks.
    Heb je niet met gewone testen getest??

Ps... een positieve ovutest geeft geen garantie op een eisprong.
    Het zou me niet verbazen als je een 2e lh piek hebt gehad en dus een later ei (on een dag of 5-6 later pas).

3. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Heb ook eisprong bloeding gehad deze maand, op de dag van de tweede smiley. Maar doe niet aan temperaturen, dus 100% zeker ben ik niet.

Ja wie weet, vrouwenlichaam is een mysterie soms o_O. Komende dagen is erop of eronder denk ik maar..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Eisprong bloeding hoeft niet altijd op het moment vd eisprong te zijn.
    Voor nu duim ik dst je testen blijven oplopennen tijdens de echo kunnen ze tzt wel zien of het op je aangegeven eisprong dag was of toch iets later ;)

5. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Dankjewel! Ik hoop het ook, eerst 11 maanden wachten op een streep en nu de spanning van traagheid..

6. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Deze testen zijn toch eigenlijk hetzelfde als predictors en mega gevoelig? Ik zie dat ze altijd gebruikt worden in Amerika (video's op YouTube).
    Ik vind ze ook licht voor 15dpo.. Dat je nu 10dpo zou zijn zou beter passen.

7. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Ja in een ander forum werden deze testen ook vergeleken met predictor.

De CB ultra early geeft ook licht positief, die heb ik gister gedaan en twee dagen geleden.

Bijgevoegde bestanden:

8. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Er is duidelijk iets gaande bij je.. Alleen is de vraag of het goed gaat.. Ik vind die CB's niet echt mega opgelopen, een beetje denk ik... Fingers crossed!

bambiniheart vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja doe ik hoor! :)

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik durf het niet te zeggen @bambiniheart maar ik zou de hoop ook zeker nog niet opgeven! Ik duim voor je!

11. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.861
    8.510
    113
    Vrouw
    Die zijn in principe hetzelfde als predictor en die mag je niet openen, zo kan je valse lijntjes krijgen..

12. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Om je gerust te stellen. Ik had op dat 15 ook zulke streepjes en liep langzaam op tot opeens een keiharde knaller.. het kan echt!

13. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Hier ongeopend binnen afleestijd op volgorde

Bijgevoegde bestanden:

14. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Mooie oploop!
    Gefeliciteerd :)

15. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    Ik sloop ze niet direct :oops:

16. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik vind ze wel heel traag oplopen.. ik hoop voor je dat het toch goed blijft gaan.
    Moet wel zeggen toen ik zulke testen een week lang had werd het een miskraam!

17. Mama285

Mama285 Actief lid

9 jan 2022
    112
    87
    28
    Vrouw

Ik zie duidelijk verschil mag ik je voorzichtig feliciteren :D

18. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Pfff jeetje wat een heftige berichten hier ineens na een dag niet kijken.

@bambiniheart ik vind ze idd ook traag oplopen, ik ben een beetje bang voor hoe het af gaat lopen, maar geef zeker de hoop niet op! Ik ga voor je duimen want wat zou het fijn zijn na al die rondes! Het is je gegund.

@Loveischocola wat ontzettend heftig wat jij hebt meegemaakt zeg, ik heb er geen woorden voor. Ik kan begrijpen dat je dan wat feller kan reageren op sommige berichten.

Wat betreft de wat bozere reacties op Nina Sanders, ik denk dat dit te maken heeft met het verleden. @Nina Sanders, je hebt het weleens gepresteerd om onder een post van iemand te zetten die meldde zijn kindje te hebben verloren die dag dat je zelf een prachtige echo hebt gehad of helemaal klaar was met je grote buik. Dit zonder even te benoemen hoe rot je het voor diegene vond of iets in die trant. En zo zijn er nog wel eens vaker dingen gebeurd waardoor ik vermoed dat jouw berichten heel gevoelig kunnen liggen bij andere forum gebruikers. Neemt niet weg dat het niet helemaal eerlijk is dat alles wat jij nu zegt onder een vergrootglas wordt gelegd terwijl er bij een ander forum lid niet zo fel gereageerd was geweest. En je nu heel netjes en aardig reageert op anderen. Ik denk dat de boodschap duidelijk is, kijk soms uit wat je zegt, hoe je iets zegt, sta ook stil bij anderen hun verhaal/verdriet/geluk en probeer anderen vooral geen onzeker gevoel te geven. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik zie dat ik spuit 11 ben en het onderwerp met rust gelaten moest worden, dus ik stop ook :).

Nina Sanders, Ploop en bambiniheart vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  20. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Oke, even iets anders, ik heb 2 weken terug de laatste pil gehad na 1 jaar hebben geslikt en daarvoor nog 8 maand de mirena te hebben gehad, door klachten van de pil sla ik een maandje over. Zo te zien lopen de ovu testen op.. betekend dit dat ik straks gewoon een eisprong heb? Zo snel al:eek:
    Onderste foto is test van vandaag, op foto 1 de 2de test van gister

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina