Wat fijn voor je en dubbel ook! Ik snap heel goed dat je nog niet durft te juichen, het is niet niks wat je allemaal mee maakt. Zoals altijd duim ik voor je! Jaa hopelijk inderdaad maart! Ben echt doodsbang..
Hier blijft de stress nog steeds. Test is eergisteren (77 hcg) en van vandaag. Om eerlijk te zijn had ik een betere oploop gezien dus mijn hoop is aan het weggaan. Ik ga nu bloed laten trekken voor meer zekerheid, dus kan rond 11u bellen. Als het slecht nieuws is, dan is het zo, maar ik wil gewoon weer rust in mijn hoofd en weten waar ik sta
Ben benieuwd meis, ik zie wel oploop.. maar je bent al voorbij nod geloof ik? Dan verwacht je wel een knaller ja
Ja, een knaller had ik nu wel niet verwacht, want op 16 dpo zat ik bij mijn dochter ook nog maar op 35 hcg en op 18 dpo op 130 hcg. Op 16 dpo was eergisteren 77 hcg, dus nu nog een halfuur afwachten wat het vandaag op 18 dpo gaat zijn... Maar ik had het testje idd wel donkerder verwacht voor moest het verdubbeld zijn en er nu dus 154 hcg zou moeten inzitten Nog even geduld en dan kan ik hopelijk weer verder, ongeacht wat de uitslag is. Want elke 5 minuten ermee bezig zijn in mijn hoofd is verschrikkelijk.
Oké, zoals sommige misschien al weten heb ik een hele tijd grijze lijntjes gehad op mijn test. Op CD 32 begonnen te bloeden. Op de eerste en derde dag van die bloeding nogsteeds een grijze lijn (binnen afleestijd) nu dag 7 van de bloeding, maar omdat ik nogsteeds erg pijnlijke borsten heb, misselijk ben en vaker moet plassen toch een test gedaan. En hij is duidelijk roze. Wat zou er aan de hand zijn? Een vroege miskraam? Misschien waren er twee vruchtjes waarvan er 1 is afgestoten? Wat denken jullie?!
Ik ben nog teruggebeld inmiddels en ik mag toch nog niet stoppen met mijn medicatie. Omdat ik in 2019 ook heel traag stijgend hcg had en dat was toch goedgekomen. Maar hier zie ik het nut niet echt van in van 77 naar 81 op 2 dagen tijd, maar bon... Als er 0,0000001% kans is, dan zal ik nog wel even de medicatie blijven verder nemen. Ik mag vrijdag al terug bloed laten prikken, want ik heb aangegeven dat het emotioneel echt niet goed gaat door die stress.
Meen je! Wat vervelend terwijl je de vorige keer wél een hele goede stijging had na trage start. Wat een raar vergelijk van hun. Ik hoop dat je na vrijdag wel mag stoppen en dat ze niet gaan zeggen 'wacht maar tot de echo' Sterkte hoor! Heel rot zo.