Geduld is een schone zaak . HCG moet elke 48-72 uur verdubbelen. Ik zie trouwens wel verschil tussen 9 en 10 dpo. Hoe moeilijk ook, probeer vertrouwen te houden, jezelf niet gek te maken en om de dag te testen (als dat je wil en lukt natuurlijk).
Dankjewel. Sinds mijn traumatische miskraam ben ik zo onzeker geworden. Ik ben heel blij maar vind het ook heel eng om weer zwanger te zijn.
Goedemorgen! Wij zijn gezegend met drie kindjes. Nu heb ik altijd een gekke cyclus gehad en probeerde na stoppen met borstvoeding een beetje een zicht te krijgen op mijn cyclus. Dacht m'n eisprong al gehad te hebben zo'n anderhalve week geleden. Doordat ik me wat gek voelde en gisteren een dikke positieve ovulatie test had vanmorgen een zwangerschapstest gedaan met sensitest. Binnen 10 minuten deze foto gemaakt. Zien jullie wat? Hebben deze testen valse lijntjes binnen afleestijd? Overigens als het positief zou zijn, is het even slikken maar zeer welkom. Alvast bedankt!
Ik zie echt heeeeel erg licht wat, maar is dit een predictor toevallig of niet? Als je ovulatietest heel erg duidelijk was dan zou je (persoonlijk gedacht) wel verwachten dat je zwangerschapstest ook duidelijker positiever zou zijn. Het kunnen 2 dingen zijn: je eitje springt nu pas en de test reageert op LH, of je bent beginnend zwanger..
Dank voor je reactie! Het is een test van sensitest. Vorige week ook zo'n test gedaan en daar zag ik dit niet.. Dit was de ovutest van gister middag. Ben benieuwd wat die laat zien als ik er straks nog één doe. Die onzekerheid hè..
Dr zwtest kan ook hebbe gereageerd op je lh piek. M.i. ka dit beide kanten op (of aankomend ei, of zwanger). Als een nieuwe ovutest weer negatief gaat wordrn, was het dus je lh piek en geen zwangerschap. Ik zou dus einde middag even een ovutest doen.
Zeker! Heel blij mee. Ondanks dat ik weet dat het niks zegt (vorige keer ook oploop maar toch foute boel). Ik sla nu even een dagje over en test op m’n NOD weer.
Ik heb nog een ovulatie test gedaan rond 11.30 uur. Hoe snel zou dit dan moeten aflopen als het mijn ei was? Ben niet zo bekend met ovutesten.
Toch nog spontaan na bijna 3 jaar kan het niet geloven morgen nod Bovenste van uur geleden en met 10 min gemaakt en onderste van net na 3 min gemaakt
Gefeliciteerd! Dan lopen we bijna gelijk. Ik zit 2 dagen voor NOD en heb positieve testen. Wat super na 3 jaar zeg!