Ik heb heel veel ovulatietesten van zwanger & kids. Die werken helaas voor mij niet, alleen de Clearblue werken voor mij.. Heeft iemand hier behoefte aan die ovulatietesten? Vind het zo zonde om ze weg te gooien.
Je kunt ze ook op marktplaats verkopen. Daar kocht ik zelf ook altijd mijn ovulatie en zwangerschapstesten.
Dankjewel voor je reactie. Ik ben van plan morgenochtend nog een zwangerschapstest te doen. Geduld is niet mijn beste eigenschap pff.
Ik heb vanmorgen weer getest. Weer zo'n zelfde tuuuurstreepje.. ga ervan uit dat negatief is. Mocht ik vandaag nog een knaller krijgen op de ovulatietest, doe ik er misschien morgen of overmorgen nog eens. Vanmorgen weer zo'n zelfde tuuuurstreepje..
Nog niet eerder meegemaakt, maar dat zou dan kunnen.. Ben benieuwd hoe de ovulatietest eruit ziet als ik die straks doe. Of moet ik wachten tot vanmiddag?
Hey meiden, ik heb net voor het eerst een ovulatie test gedaan. Zit nu op CD13 met een redelijk stabiele cyclus van 29 dagen. Dit is nog niet helemaal positief, toch? Zouden jullie aanraden vanmiddag/vanavond nog 1 te doen of morgenochtend weer?
Hij gaat langzaam, maar loopt wel op als je om de 2 dagen vergelijkt. Hoe zeker ben je van 14 dpo? Wanneer was je ovulatietest positief?
Ja vind je hem te langzaam oplopen? Ik had de 14e een positieve ovulatie test. En de 24e een positieve zwangerschapstest.
Ik vind het juist heel mooi! Betere oploop dan ik had met deze testen, en ondertussen bijna 8 weken zwanger.