Ik zie wat op de Action Early... Lastig op de foto te krijgen, ik probeer te delen met jullie. Heb geen ervaring met deze testen, maar zien jullie wat ik zie?!
Ik zie niks. Maar 9 vd 10x als een ovu test reageert op hcg, krijg je een knal streep. Niet een lichte streep zoals jij had. Ps, de early geeft ook wel valse lichte lijnen helaas. Hoeveel dagen na de positieve ovutest zit je nu?
Dit is 9 dpo , na 5 daagse cryo terugplaatsing. Zien jullie wat ik zie? En is dit goed? Iemand deze ervaring van testen op 9 dpo? ❤️❤️ hoop t zo!!!!
Ik las net ook inderdaad dat Early soms grijze lijnen geeft. Ik vond het in het echt wel echt roze, maar moet gewoon rustig afwachten denk ik . Ik heb voor het eerst ovu testen gedaan, positieve test was op dinsdag 22 februari, dus 10 dagen.
Iemand ervaring met testen van telano? Na iets van 5 min zag ik dit niet, maar net een half uurtje later zag ik dit?? Streepje is roze maar vind het wel dun..
Ja, ik heb de volgende dag gerekend, maar kan natuurlijk ook na 48u zijn. Ik wacht 'geduldig' af . Ik denk dat ik bij geen ongi zondag test, maandag is nogal drukkkk. Ik laat het hier weten dan, en lees tot die tijd mee met de andere testers!
Normaal heb ik altijd cyclussen van 29 dagen maar laatste tijd merk ik wat schommelingen soms 30 soms 33 nu ben ik te vroeg maar dit is een sensitest dipstick vind het een duidelijk streep maar ik vertrouw niet meer aangezien ik eerder bagger testen heb gedaan. zien jullie ook iets?