Hier mijn testjes van aantal weken geleden Heb nog paar dagen langer getest maar je kan wel tot 13 DPO duidelijk zien, hopelijk stelt het je gerust
Prachtige testen! En ja, op 13 dpo is heel normaal hoor. Vaak een voege innesteling icm snelle hcg oploop! Gefeliciteerd!
ik had ook een behoorlijke knaller op 13 en 14 dpo dus bekijk het positief, mischien zijn het er wel 2 haha. ik snap je angst na de mola hopelijk is alles goed en ga je een prachtige zwangerschap tegemoet, gefeliciteerd
Haha, dan zou ik wel eventjes verschieten om eerlijk te zijn. Maar het zou zeker en vast welkom zijn! Al lijkt de kans niet zo heel groot, want we hebben geen tweelingen in de familie en tijdens de inseminaties (mbv hormonen) had ik altijd maar 1 eicel. Zit het bij jou in de familie? Een dikke dubbele proficiat alleszins!
Oké. Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat open maken niet automatisch een vals positieve streep geeft. Aangezien ik dus nog nooit een vals positieve test in handen heb gehad.
haha dankje, ja hier is het een twee eiige tweeling en dat zit in zowel mijn moeder als vader's kant van de familie. en de schrik heeft er inderdaad wel weken ingezeten haha ik verwachte er maar 1 haha maar een een eiige tweeling is niet erfelijk dat gebeurt gewoon dus wie weet haha. in ieder geval een hele fijne zwangerschap ♡
Prachtige testen! Bij mijn dochtertje had ik nog steeds geen knaltest op 17 dpo en deze zwangerschap op 14 dpo kon de test niet harder knallen. Het zijn twee uitersten, maar wel 2x een gezonde zwangerschap. Van harte gefeliciteerd ❤️.
Nee idem hier op 14 dpo had ik bij mijn dochter nog maar een HCG van 20. Als ik mijn testen van nu zie, weet ik 100% zeker dat dat al veel hoger ligt en ben nog maar 13 dpo Geniet nog van je zwangerschap
Rond je nod verhoogd je lh wat. Dit is dus geen rare uitslag Je eisprong was ws 8-9 maart, dus dan zou morgen/overmorgen je nod zijn.
Hi Dames, Ik ben helemaal nieuw in de ovulatietesten. 1 maart heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen en op 3 en 4 maart heb ik lichte bloeding gehad. Maar naar mijn idee veelste weinig voor een menstruatie. Dus om eens te kijken waar ik zit in mn cyclus heb ik de afgelopen dagen ovu testjes gedaan. Maar omdat t allemaal nieuw is voor mij ben ik benieuwd of de test van vandaag al positief is.. zouden jullie even mee willen spieken ? Door mijn onregelmatige werk met nachtdiensten heb ik niet op vaste tijden kunnen testen helaas. Wel steeds met 2e plasje vd dag
Ik lijk een heel licht streepje te zien….jullie ook? Hoe zijn jullie ervaringen met zwangerschapstesten van de Kruidvat?