Nooit gedacht dat het spontaan nog zou gebeuren, maar hier is hij dan. Volgende cyclus sta ik gepland voor een nieuwe stimulatieronde voor ivf 2. 9dpo..
Mocht je morgen niet ongesteld worden (wat ik hoop voor je), doe maandag weer een test. Een goedkope test werkt net zo goed als een hele dure (zoals die van Clearblue). Ik test met middagurine altijd veel donkerder dan met ochtendurine. Ik weet niet welke jij hebt gebruikt, maar misschien moet je dat ook proberen. ik duim voor je!
Hoi hier ben ik weer. Ik heb geen idee hoe m'n cyclus zit gezien het ronde twee is. Heb afgelopen donderdag enorme buikpijn gehad waarbij ik niet eens meer kon lopen.. dus ik hoop op een innesteling.
Gefeliciteerd! Ik testte altijd net 2e urine of in de middag beter. Ook met ovulatie testen . Zouden te testen tegenwoordig juist beter werken op juist niet de eerste urine?. Hoe dan ook, je hebt hele.mooie streepjes zo te zien!
Ja ik had het ook met mijn ovu testen, eerste urine geen smiley en 2e urine wel een smiley! Dank je wel! Vandaag of morgen mijn nod dag dus spannend!
Ik zie op deze test een soort schaduw lijntje, zou deze nog niet positief durven te noemen. Je was 5 mrt ongesteld geworden, weet je ook je eisprong?
Nee ik durf het ook nog niet positief te noemen. Vanochtend precies dezelfde vage lijn. Nee ik heb geen idee wanneer m'n eisprong is geweest. We maken er om de twee dagen een feestje van.
Ja het kan echt. Mijn ovulatietesten liepen mooi samen met mijn zwangerschapstesten op . Gefeliciteerd!