Nog een test gedaan en weer zie ik een vaag streepje. Hoop dat het ook op de foto te zien is. Wie heeft ervaring met zwangerschapstesten van Sensitesten?
Hoeveel dpo ben je? Donderdag had je een heel licht streepje dus je zou denken dat ie dan nu al wel opgelopen moest zijn..
Ik zie nog niet iets overtuigends positief helaas. Je gaf dinsdag aan 7 dpo te zijn en misselijk. Als je zwanger zou zijn en dat kwaaltje kont van hcg, dan zou je nu op 12 dpo echt al een flink stuk duidelijker moeten testen ben ik bang.
Deze test is van eergisteren. deze is van vrijdag. Heb helaas geen tijd (en ook geen testen meer thuis) gehad om weer opnieuw te testen.
Net ook de bloed uitslag gekregen, vanwege de eerdere miskramen mocht ik gelijk gaan prikken. HCG is nu 40. Volgens de verloskundige een prima uitslag voor nu (geen idee) over 3 dagen weer prikken
Graag jullie mening/ervaring Vandaag 14 dpo. Daarvoor een aantal Kruidvat testen waar ik echt stapel gek van werd. Zo raar. dus dit is Etos. Kent iemand deze test en of de streep voldoende is voor vandaag NOD/14 dpo? natuurlijk weet ik dat ik overmorgen het beste pas weer kan testen
Ik vind deze testen ook veel beter dan die van kruidvat. Je streepje ziet er mooi uit hoor! Over 2 dagen testen is idd het beste maar als je morgenochtend weer test kan je hem vergelijken met die van gisteren.
Ja in de ochtend ga ik niet meer doen! Daar schrik ik van omdat het bij mij in de middag beter is maar dank je, ik ken deze testen niet van eerder jij blijkbaar wel!
Bij mij was ie 13/14dpo duidelijker. Maar goed oploop zegt meer dan een streepje, ligt ook maar net aan innesteling. Hopelijk loopt ie mooi op!
Dit is ook Etos, maar de Etos early met witte dop, denk dat roze de reguliere is? Daar heb ik geen ervaring mee
Had op zaterdag de piek in ovulatie test. Laten we er vanuit gaan Max twee dagen later gesprongen. Dan is het nu 14 dpo. Kan het dan nog later? En van bevruchting tot innesteling, als dat later is gebeurt . Zou het daarom zijn dat iedere vrouw anders test op dezelfde dpo?