Je ziet zeker wel verschil en al wel duidelijk voor zo korte tijd ertussen hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor we snappen je onzekerheid dus spam maar lekker door
Lief dames! Voel me echt een testjunkie joh. Maar ik denk dan maar, ik kan beter testverslaafd zijn want dat is bij een goede zwangerschap over , dan iets anders haha. Kruidvat 2v5 geeft trouwens deze ochtend ook een licht streepje.
Ik geloof 9 van de 10 die hier zitten, testjunkies zijn hahah! en er is niks mis mee om je testen te showen! Ik zie ze graag voorbij komen van iedereen! In je testen zit een mooi verschil.. ben benieuwd hoe het verder gaat!. Wanneer ga je weer testen?
Haha sanne.. gelukkig maar. Perfect forum dus voor de komende dagen. Ik heb net nog een kruidvat testje gedaan. Slaat echt nergens op maar wilde nog ff zeker een streepje zien voordat ik ga slapen Mij kennende test ik morgen gewoon weer. Ik zorg alleen wel dat ik ze vergelijk met 1 of 2 dagen ertussen. Alsnog vind ik mn test weer veel te licht voor 11/12 dpo mja ik ben ook veel te ongeduldig
Zou zeker zo in het begin niet teveel vasthouden aan de kleur van de streep op de K2V5... zat bij mij ook af en toe weinig verschil in, terwijl andere testen (sensitest/Etos early) wel goed opliepen maar desalniettemin zie ik gewoon een streepje op je test hoor! Lekker slapen en morgen weer een dag!
Lieve dames, even een update. Helaas gaat het niet de goede kant op. Sensitest midstream gaf deze ochtend een vaag streepje. En de dipstick geeft ook maar een heel licht lijntje. Krijg het bijna niet op de foto. Geen oploop... En voor 12 dpo vind ik dit veel te licht. Vorige maand had ik duidelijkere streepjes en toen ging het alsnog mis bij 5 weken.. dus ik heb er een hard hoofd in .
Sorry ik zie niets helaas maar kwaliteit gaat na uploaden ook achteruit. In het echt wel een streepje te zien?
Ik zie hem, maar vind hem zo vaag dat ik vrees dat het ook een indroger kan zijn. Was de test hier nog nat?
Hey, ik heb vanochtend met de action early een test gedaan en ik dacht een heeeeel licht tuurstreepje te zien binnen 2 minuten. Maar nu ik na een half uur kijk zie ik eigenlijk niks meer. Wat kan dit betekenen? Ik ben nu 9dpo Heeft het zin om vanmiddag nog een keer te testen?
De test was nog nat inderdaad.... Ik vind het zelf ook heel lastig. Ik wacht nog maar eventjes een paar dagen met testen en probeer het dan weer.
Dat is maf... geen idee wat dat betekend, maar ik zou morgenochtend (maar mezelf kennende vanmiddag ook al) nog een testje gedaan
Dan zijn velen van ons hier testjunkies ik denk dat we samen wel wat waard zijn voor aandelen in de tests LOL
Ik heb vanmiddag om 17.00 weer een test gedaan en hierop zag ik niks…. Helaas. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Groetjes een testjunkie